Megjöttek a mérges Toyoták
Sportkivitel készült több Toyota modellből, némelyikre jó esélyünk van
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Toyota betartja a szavát, megérkeztek az első, új sportmodellek. A Gazoo Racing Toyoták három szinten sportosodnak, van köztük érdekes, és meglepően jó is.
Egy ideje tudni lehet, hogy a Toyota új, sportos modellekért felelős divíziót készül nyitni. Nem volt nehéz kitalálni, hogy az 1,8-as kompresszoros motorral szerelt Yarisszal beharangozott Gazoo Racing lesz az. Arra viszont nem számítottunk, hogy rögtön ennyi modellt reszelnek majd át. Na, csak semmi izgalom, egyelőre a japán belpiacra érkeznek a GR modellek, amik egy része jó eséllyel Európába is eljut majd. A Toyota GR modellek három szinten készülnek, a csúcs a már említett Yaris GRMN, ahol a több mint 200 lovas motor a legfőbb változás. Egyelőre csak a Yarisból van ilyen, a kozmetikát, sportos futóművet, nagyobb fékeket és felniket, nagyobb kipufogót kapó széria lesz a GR, a csak külső kiegészítőkkel feldobott modellek pedig a GR Sport.
Több modellről közöltek fotókat, amik közül számunkra csak néhány érdekes. Például a Yaris, annak hibrid kivitele, a GT86 és a konnektoros Prius. Utóbbinál muszáj leragadnunk egy kicsit, mivel sikerült elképesztően klasszul átalakítaniuk. Újak a lökhárítók, hátul hatalmas beépített lámpákkal, újak a felnik, amik ránézésre minimum 17 colosak, ha nem nagyobbak, és még rengeteg apróság eltér a gyáritól. Még mindig különc, de alig lehet ráismerni, pláne odabent, megkapta a frissített GT86 kormányát. Ha már GT86, egyelőre sajnos csak GR szinten mutatták meg, ami azt jelenti, hogy a motor maradt ugyanúgy 200 lóerős és csak a futómű karakterisztikája változott, meg persze a külső. De ez már egy jó jel, bízzunk benne, hogy abból is lesz GRMN, hasonló mértékű teljesítménynövekedéssel, mint a Yaris eseétén.
Mivel komolyan vágytam egy ilyen autóra és mellbe vágott az irreális ára, így valóban csak a saját szempontomból néztem a dolgokat. Mivel itt élünk és már az egyik modell nálunk is rendelhető, így talán volt némi alapja az írásomnak.
Mellesleg mi csípi a csőröd?
Mindkettőből 2-es voltam az isibe ráhibáztál, de most nem ez volt a kérdés…….:)
Szerintem meg az a lényeg, hogy a piachoz igazítva (versenytársak, hasonló kategóriák), reális áron kell adni egy autót.
Ennek a Yarisnak a még elfogadható ára 7 – max.8 millió, amit még meg is adtam volna érte.
A 10 millió teljesen abszurd és tárgyalási alapnak sem tekinthető.
Nem is az a lényeg , hogy Európa vegye. Nekünk itt a fos TDI meg a többi mozdony 10 milláért 🙂
Neked biztos nem vág, hiszen sem a fogalmazás, sem a helyesírás nem az erősséged. 🙂
vág az eszed, mint beretva ecsém, meg láttad a lényeget 1xerre….:)
Magyarországon már rendelhető a Yaris GRMN.
Nagyon szerettem volna venni egy ilyet, de az ára annyira komolytalan (10 millió), hogy a Toyota csak kiröhögteti vele magát.
Az indok, hogy limitált szériában készül. 😀
Mintha nem is egy “szaros” Yarisról, hanem kb. egy Porscheról lenne szó. Szánalmas.
Ha a többinél is ez lesz a koncepció, akkor ezek a balfékek egy darabot sem fognak eladni egyikből sem.