Ilyesmi lesz a következő Suzuki SX4
S-Cross: prémiumra kacsingat a Suzuki?
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A tipikus tanulmányautós jegyeket még viseli, de már nem áll messze a szériamodelltől a párizsi S-Cross koncepció.
Ez az első két kép a feltehetően az esztergomi Suzuki SX4-Fiat Sedici párost leváltó kompakt szabadidő-autót beharangozó Suzuki S-Cross tanulmányról. Ha a Suzuki valóban ebben az irányban fogja továbbvinni az SX4 formatervét, akkor kijelenthetjük, hogy sok más gyártóhoz hasonlóan ők is megunták a középmezőnyt, és inkább a gazdagabb kivitelű, szemkápráztatóbban formált autók fele viszik el autóik dizájnját és megjelenését. Mivel már több kémfotó is készült Európa útjain arról az autóról, amikből mi is bemutattunk párat, a mostani és a korábbi képek összevetése alapján - igazából csak a hűtőmaszk és a fényszórók sejlenek át az álcaruhán - ezt a sejtést, azaz a prémiumba hajlást akár készpénznek is vehetjük. Valószínűleg már nincs sok hátra a fejlesztésből, és a Párizsi premier után már nem kell sokat várnunk arra, hogy a szalonokban is megjelenjen a legújabb, kizashis és szabadidő-autós vonásokat viselő új SX4.
Amióta megjelent 2005 ben az új swift, majd 2010 ben a 3. generációs Swift, már régen nem a csórok autója. Kisautó 4 millióért ugyanis nem az!
Fejlett technika, nagy megbízhatóság, japán szakértelem. Megy mint a doxa, 200 ezer km után is hibamentesen. Ez már erről szól! Aki nem hisz: járjon utána!!!!
Ha már a Suzuki is prémium akar lenni,akkor mi marad az átlag pénzű vásárlóknak?Már minden gyár prémium akar lenni…
És az átlag magyar el is búcsúzhat a típustól, mivel annak indulóára kb 5 milla körül lesz…