Eterniti Hemera: kompakt luxusterepjáró Angliából
Részletek az Eterniti Hemeráról
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Körülbelül ötvenmillió forint lesz az ismeretlen Eterniti Hemera luxusterepjáró vételára.
A londoni székhelyű Eterniti Motors a Frankfurti Autószalonon bemutatja a “világ első szuper-szabadidő-terepjáróját, mely az SUV-khez képest magasabb szintű luxust, nagyobb utasteret és komolyabb teljesítményt kínál, s ezáltal új kategóriát teremt.”
A Németországban bemutatkozó prototípust várhatóan jövő év folyamán, 150 000 fontos árcédulával követheti a szériaérett kompakt terepjáró, melynek négyszemélyes, limuzinszerű utasterében dönthető támlájú ülések, iPad-ek és italhűtők is lesznek.
Annyit elárultak, hogy a modell műszaki alapjait más járművek szolgáltatták, de nem voltak hajlandók konkrétan megnevezni az alapmodellt. Titokzatosan csak úgy fogalmaztak, hogy a most elérhető legjobb SUV padlólemezt használják, és erre építik a futóművet, az utasteret, a karbon-kompozit karosszéria-elemeket és a motort.
Sikerült pár jó nevű autóipari szakembert is megnyerni az Eterniti fejlesztéséhez. A korábban a Jaguar XJ220 szupersportkocsi, valamint a Le Mans-győztes Jaguar és Bentley csapatoknál dolgozó Alastair Macqueen lesz az autó fejlesztésének felelőse, míg a korábbi Le Mans-győztes és F1-versenyző Johnny Herbert a tesztelésben segít, és a márka nagyköveteként népszerűsíti majd az Eternitit. Felbukkanásuk miatt immár kicsit több bizalmat szavazunk az új márkának, mint első hallásra, de azért megvárjuk a bemutatót, mielőtt pálcát törnénk a Hemera felett. Az Eterniti még az idén megnyitja első szalonját, ahol egyben az autók összeszerelését és javítását is végeznék, a nemzetközi képviseleteket pedig 2012 folyamán hozzák majd létre.
A Németországban bemutatkozó prototípust várhatóan jövő év folyamán, 150 000 fontos árcédulával követheti a szériaérett kompakt terepjáró, melynek négyszemélyes, limuzinszerű utasterében dönthető támlájú ülések, iPad-ek és italhűtők is lesznek.
Annyit elárultak, hogy a modell műszaki alapjait más járművek szolgáltatták, de nem voltak hajlandók konkrétan megnevezni az alapmodellt. Titokzatosan csak úgy fogalmaztak, hogy a most elérhető legjobb SUV padlólemezt használják, és erre építik a futóművet, az utasteret, a karbon-kompozit karosszéria-elemeket és a motort.
Sikerült pár jó nevű autóipari szakembert is megnyerni az Eterniti fejlesztéséhez. A korábban a Jaguar XJ220 szupersportkocsi, valamint a Le Mans-győztes Jaguar és Bentley csapatoknál dolgozó Alastair Macqueen lesz az autó fejlesztésének felelőse, míg a korábbi Le Mans-győztes és F1-versenyző Johnny Herbert a tesztelésben segít, és a márka nagyköveteként népszerűsíti majd az Eternitit. Felbukkanásuk miatt immár kicsit több bizalmat szavazunk az új márkának, mint első hallásra, de azért megvárjuk a bemutatót, mielőtt pálcát törnénk a Hemera felett. Az Eterniti még az idén megnyitja első szalonját, ahol egyben az autók összeszerelését és javítását is végeznék, a nemzetközi képviseleteket pedig 2012 folyamán hozzák majd létre.