Együtt a technikai stáb, a rekorder autó és jobb oldalon, a háttérben az idő: 8:07.97
Laurent Hugron, és a különleges Bridgestone RE 050A gumikkal szerelt Renault Mégane RS Trophy
8 perc 17 másodperc. Űridő! - hangoztatták 2008. június 23-án a Renault Sport munkatársai, amikor a vasaló formájú, vagy kacsaseggű Mégane RS speciális változata, az R26.R megfutotta a szériagyártmányú, fronthajtásos autók körrekordját a Nürburgring Nordschleife versenypályán. Azóta eltelt közel három év, időközben megjelent az új Mégane RS, és a
napokban számoltunk be egy különleges, 250 helyett 265 lóerős, speciális Bridgestone gumikkal ellátott, 500 darabos limitált szériáról, amely a Trophy nevet viseli. A franciák azonban nem ültek a babérjaikon, a mai napon kivitték az utóbbi autót a híres versenypályára, és tessék, a múltkori űridő már csak homályos emlék, hiszen új rekord született:
8:07.97 - ezt a Renault hivatalosan 8 perc 8 másodpercként kommunikálja, azaz a Trophy 9 másodpercet vert rá az R26.R modellre. A kocsit vezető Laurent Hurgon elmondta, nem volt nehéz dolga, a spéci RS nagyon jól vezethető, kanyarokból kigyorsítva sokat segít az első tengely önzáró differenciálműve, szinte tökéletes a Cup futómű hangolása, és a Bridgestone gumiknak is fontos szerepe volt a sikerben. Mint köztudott, a japán gyár Forma-1 technológiás, aszimmetrikus mintázatú, RE 050A jelű abroncsai - amelyeket 19 colos Speedline felnikre húztak - csak a Mégane RS Trophy változatához állnak rendelkezésre.