Nem kell mindig kaviár – itt az új Mitsubishi crossover

Plug-in hibridként is jön a Mitsubishi Outlander

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A még izgalmasnak tűnő tokiói tanulmányból a hivatalos genfi premierre sótlan szériabatár lett a Mitsubishi Outlander harmadik generációja.


Tizenegy év alatt közel egymillió példányban talált gazdára, s a nagy crossovertortából ezentúl harmadik generációjával készül kihasítani a maga szeletét az első- vagy összkerékhajtással, öt- vagy hétszemélyes utastérrel kapható Mitsubishi Outlander.
Érdekes, de a háromgyémántosok méretileg semmit nem változtattak a riválisokhoz képest tán terepjárósabb karosszérián, és eleinte motorfronton sem érdemes semmi extrára számítani. Ősztől (nálunk lehet, hogy csak jövő év elejétől) lesz egy 150 lóerős, meg egy 150 lóerős. Előbbi kétliteres benzines 5 fokozatú kézi váltóval vagy CVT-vel, utóbbi 2,2 literes dízel 6 sebességes manuális vagy automata váltóval. A 380 Nm nyomatékú DiD Clean Diesel CO2-kibocsátása stop-starttal 130 g/km alatti lehet - jövendöli a pontos értékeket még titkoló gyár.
Hirdetés
A 2013-ban konnektoros hibridként is érkező Outlander fedélzetén korszerű, vezetőtámogató rendszerek is megjelennek, mint adaptív tempomat, ütközésmegelőző, illetve sávelhagyásra figyelmeztető berendezés, széles látószögű, 80 fokban világító xenonlámpa. Újdonság, hogy csomagtérajtaja immár egy darabból áll, harmadik üléssora kényelmesebb, automata klímája kétzónás, de minőségibb, prémiumosabb anyagokról, továbbá tolatókameráról is értekezik a sajtóanyag.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?