Van az a szint, ahol a válság nem létezik
Ötféle kasztnival jön az új Mercedes-Benz S-osztály
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A következő Mercedes S-osztály nyugdíjazza a CL-t és feledteti tán a Maybachot, nekimegy a Bentley-nek, s amúgy kabrióként is támadhat.
A gyűrűző gazdasági válság hatására visszaeső értékesítésekre és profitkiesésre vagy ráfizetésre egyesek visszavesznek a gyártásból, nem bővítik palettájukat és ott spórolnak, ahol csak tudnak, mások, például Mercedesék előre menekülnek. Mondjuk a stuttgartiaknak van is miért iparkodniuk, hiszen egyre nagyobb a hátrányuk az Audival és a BMW-vel szemben, márpedig a német prémiumtrió presztízsharca örök és szinte kötelező. A termékskáláját alaposan frissítő Mercedes-Benz hamarosan érkező, a valószínűleg az idei Frankurti Autószalon debütáló új S-osztályos, W222-es kódjelű csúcsmodelljéről nemrég kémfotókat láttunk és pár infó is csöpögött már róla, friss hír viszont, hogy az S öt karosszériaváltozattal is jön: a sikertelenségbe fulladt és a megszüntetett Maybachot feledtető limuzin háromféle tengelytávval, kupéként és kabrióként is várható. Utóbbi abszolút újdonság, s a CL-t nyugdíjazó S kupéval együtt a Bentley Continental GT felségterületére merészkedik.
A premierével a 2014-es Genfi Autószalonra prognosztizált S kupé és a fél évvel később Párizsból támadó kabrió egyedibb és markánsabb külsővel, agresszív orr-résszel, hangsúlyos övvonallal pályázik a luxushodályok kedvelőinek kegyeire. A leg-leg Pullmann szedán pedig 5,7 méter hosszú lehet - a Maybach 57 szellemi örököse 2014-ben, Pekingben veheti le lábairól elsősorban a kínai milliomosokat.