Egy orgazmussal kevesebb: négyhengeres Ford Focus RS
Ötajtós, 320 lóerős lehet a következő RS Focus
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Még az sem biztos, hogy megvalósul, de ha mégis, akkor sajnos dobja a mámoros öt hengert a 2015-ös Focus RS.
A Top Gear fülese szerint a háromajtós, öthengeres, 305 lóerős és csodás orgánumú elődmodell esetleges utódját egy új, 2014-től a Mustangok orrába is csavarozott, 2,3 literes, közvetlen befecskendezéses turbómotor hajthatja majd minimum 320 lóerővel - tehát nem a hamarosan piacra kerülő ST kétliteres EcoBoost blokkját izmosítják tovább. Az elsőkerékhajtás marad, mert a Ford filozófiája elveti a nehéz és drága 4x4-et, a kékoválosok sportrészlege szerint jó, s az irdatlan erőt képes is az útra vinni a RevoKunckle függőcsapszeges futómű és az önzáró differenciálmű... Alig várjuk, hogy meggyőződhessünk róla!