A Frankfurti Autószalon leglátványosabb Opel-újdonsága mindenképp a Monza tanulmány volt lapos, merész, hátrafelé szélesedő, B-oszlopot nélkülöző karosszériájával, felfelé nyíló ajtajaival, futurisztikus és négyüléses utasterével
Középkonzol, műszerfal, gombok? Hagyományos értelemben egyik sincs, LED-es projektor vetít minden infót. Ha megvalósul (s a Calibra után megint lesz középkategóriás kupéja az Opelnek), akkor csomagtere 500 literes lehet, motorja pedig 1,0 literes SIDI turbós benzines CNG-üzemmel. Plusz villanyos segítséggel, tehát a Monzát, az Opel jövő-sportkocsiját hatótávnövelős hibridként várhatjuk
Íme a frissített Insignia. Formájával eddig is vonzó volt, ezentúl is az lesz. Bent nyugdíjazták a gomberdőt, helyette szép nagy érintőképernyő van
Ő az Insignia Country Tourer, a Sports Tourer kombi terepesített, körbeműanyagozott szabadidő-autós változata 2 cm-rel emelt hasmagassággal és összkerékhajtással. Borítékolható a sikere
Az Insignia OPC is kapott egy kis külső-belső frissítést, motorja ugyanakkor változatlan maradt, na nem mintha kevesellnénk a 2.8-as turbós V6 325 lóerejét
A szupertakarékosnak ígért Insignia is befutott: a 2.0 CDTI változat vegyes fogyasztása négy- vagy ötajtósan 3,7, kombiként 3,9 l/100 km. A váltó 6 fokozatú manuális, széria a stop/start rendszer. Az ötajtós 0,25-ös és a kombi 0,28-as alaktényezője is rekord. A 99 g/km-es CO2-kibocsátás szintén az ebben a ligában
Olcsóbb lett az Ampera, a 2012-es Év Autója, nem is kevéssel, 3 millió forinttal. Sajnos így is igen drága mulatság a korábban általunk is tesztelt hatótávnövelős hibrid, hiszen 12 millióért kevesen vesznek kompaktot és Opelt