Olcsóbb az új, mint a használt, legalábbis a BMW i3 és i8 esetén
Nem filléres, forintos árakat kapott a BMW i modellsora
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Már forintos árral rendelhető a BMW i3 villanyautó, annak hatótávnövelős változata, illetve az i8 hibrid szupergép.
Novemberben kezdi az elektromos, illetve hibrid modelleket soroló i modellsorának, illetve almárkájának hazai forgalmazását a BMW, de mostantól hivatalos forintos árlistával lehet leadni az előrendeléseket - egyelőre a budapesti Wallis Motor Duna BMW márkakereskedés megújult szalonjában. A BMW mindennapos közlekedésre tervezett városi prémium kisautója, az i3 kétféle verzióban érhető el: a teljesen elektromos, egy feltöltéssel akár 130-160 km hatótávra képes BMW i3 alapára 11 830 000 forint. A hatótáv-növelő megoldással (Range Extender) ellátott variáns egy 34 lóerő teljesítményű, kéthengeres benzinmotor segítségével menet közben mindvégig állandó szinten tartja az akkumulátor töltöttségi állapotát, így hatótávja összességében akár a 300 kilométert is elérheti. Utóbbi típus alapára 13 470 000 forint. Egyik sem szerény, ám olcsóbban egyelőre használtan sincs i3, igaz, a Használtautó.hu oldalain sorakozó modellek bizonyára nem alapverziók.
A BMW i almárka második modellje a hálózatról tölthető (plug-in) BMW i8. A 2+2 üléses sportautó a vezetés új élményét ígéri: 362 lóerős maximális teljesítmény, 4,4 másodperces 100 km/órára gyorsulás és 2,1 l/100 km vegyes fogyasztási érték (CO2=49 g/km) jellemzi. A hibridhajtású sportautó alapára 40 775 000 forint a márkaszalonban, aminél jelenleg szintén nem tudnak kedvezőbb árat adni az alternatív források. „A BMW i3 a jövő egyéni közlekedésének szimbóluma: zéró környezetszennyezés, prémium minőség, elérhető áron, mindez itt a mában. Bízunk benne, hogy a kormányzat korábban bejelentett elektromos autózást támogató tervei megvalósulnak, könnyebbé téve az előremutató technológia, valamint a hosszútávon fenntartható mobilitás elterjedését Magyarországon”– nyilatkozta Baudouin Denis, a BMW Group Magyarország ügyvezető igazgatója. És valóban, csak remélni tudjuk, hogy hamarosan lesznek kézzel fogható, a villanyautók terjedését támogató hozadékai a Jedlik Ányos programnak.
Kimaradt a Tesla az utolsó kérdésből, de gondolom egyértelmű:)
Valóban többet tudott 3 éve is, fogyasztásban, de nem csak az i3-nál:D Hiába hajtogatod, hogy HEV ez rajtad kívül senkit nem érdekel. A saját életvitelünkből indulunk ki, és bizony a többségnek elég a napi 300 km hatótáv, erre vetítve pedig a HSD sehol sincs, de azon túl sem nevezném diadalmenetnek azt a 4-7 litert:)
Mellesleg most, hogy elárultad gz nevű fórumozónak mi a véleményed az i8-ról, kicsit beszélhetnénk ennek vonatkozásában az új 700 lovas Tesla célközönségéről. Mindennapos ingázós autó lesz a teszkó és a gyártósor között, hogy aztán a gazdi leparkolja a panel előtt, vagy gazdag hülyegyerekek 6. hobbi autója? Hmm… tippeljük meg:)
Kapsz két mentő kérdést is a végére, bár soha nem rejted el a válaszokat a fikahalmazaidban.
1. “Az a szánalmasan elavult szar” pontosan mitől is elavult?
2. Ha az M5 a mindenkori gazdag taplók magamutogató pöcshosszabbítója, akkor a 700 lovas mi?
Előre is köszi:)
Elméletileg persze az egy örvendetes dolog lehet, ha nő az elérhető hibrid hajtású típusok száma de nem feltétlenül. Annak lehet örülni, ha a számottevően csökkenhet a környezetterhelés egy jelentősen jobb hatásfokú jármű megjelenésével, amit többnyire más, rosszabb hatásfokú járművek helyett használnak. Az i8 esetén ez szinte biztos nincs így, ugyanis az ára miatt olyan kevesen fogják venni hogy az évi kb. 60 millió új eladott jármű mellett ez szinte elhanyagolható lesz, ráadásul szintén az ára miatt olyanok veszik majd akinek van nem is egy másik járművük, úgyhogy nem kiváltani fog az i8 másokat hanem még pluszban fog szennyezni a meglevőek mellé, harmadrészt a jármű jellege és a vevőkör tulajdonságai miatt ezt főleg szórakozása, felvágásra és szarrá hajtásra fogják venni, úgyhogy az elektromos résznek vajmi kevés szerepe fog jutni ilyen felasználási minta amellet, azaz ebből is az a valószínű, hogy ez csak NÖVELNI fogja a környezetterhelést nem pedig csökkenteni.
Tehát csak attól önmagában hogy a hibrid hajtású típusok száma nő még egyáltalán nem következik feltétlenül, hogy boldogan tapsikolni kellene bárkinek is. Tetszik már végre érteni?
Az a szánalmasan elavult szar bármilyen gyártótól ugyanilyen megítélés alá esne rosseb kisfiam.
A LEAF kapcsán nem tapsoltam fele ennyinek mert a LEAF már 3 éve is többet tudott a mostani i3-nál ráadásul jóval olcsóbban, rosseb kisfiam. A HSD pedig ma is pont ugyanúgy a megtestesült álom, mert mióta létezik senki egyetlenegy más HEV-el sem tudott a közelébe érni hatásfok tekintetében, rosseb kisfiam.
Nem mostmár a Tesla a király, hanem 2008-tól az, mióta kijött a Roadster-el. Persze attól függ milyen paramétert nézünk (pl. eladott BEV darabszámra a Nissan a király), de Te ezt már nem fogod megérteni az ilyen legalább 70 IQ-t igénylő szövegek már messze meghaladják a képességeidet, rosseb kisfiam.
Ennyi elég volt, vagy szeretnél még kapni a pofádra, rosseb kisfiam? LOL! 🙂
Csávó durvább a legkeményebb brazil szappanoperánál is!
:-DDDD
Megyek, lemondom a kábeltévét… 😀
Besza-behu!
:-DDDDDDDDD
Fiad neked rosseb, meg amit a takaróra kensz reggelente hülyegyerek. Az a szánalmasan elavult szar azért szimpatikus lett volna Toyota jellel, de hát legyen meg az örömöd:) Nem kell emlékezned, de a Leaf kapcsán pár éve még fele ennyinek is tapsoltál, a HSD hajtás maga volt a megtestesült álom a 4-7 literes fogyasztásával, és mindennél jobb hatásfokú belső égésű motorral:D Azóta is ott topognak, fáj mi? Tudom, most már a Tesla a király de azt hiszem azokat sem a te segélyedhez szabták árban. Ja, tőlük nem gond. Vedd be a délutáni bogyókat!
Gé fiam, sokat romlottál az utolsó megleckéztetésed óta, lehet rád férne még egy (pár). LOL! 😉
Mi abban az elfogultság Te szerencsétlen, hogy leírom a tényeket? Jaa, hogy magad sem tudod, de azért beleböfögsz.
Fogalmam sincs milyen megváltóról hadoválsz össze-vissza, de az jól látszik hogy még mindig semmit sem értesz a leírt szövegből és ezt kompenzáladó beleképzelsz egetverő sületlenségeket.
Igen, a bömbös már örökre leírta magát minden értelmes ember szembében azzal a pusztító foshalmazzal amit megalakulása óta a piacra nyomott. Ezt semmivel sem lehet jóvá tenni. Vagy te ha kipusztítaná valaki a családodat meg az ismerőseidet is akkor megbocsájtanál neki ha élete hátralevő részében minden nap friss virágot vinne a kivégzettek sírjára? 🙂
Nem csak a bimmer csinált magából megahülyét a hidrogénnel, hanem mindenki aki elhitte, hogy személygépjármű hajtására ennek számottevő elterjedése lehetséges az elkövetkező sok milliárd évben ezen a bolygón (tehát az ódi, a fosvágen, a GM, a buzuki, a Mazda, a Honda és a Toyota is, hogy csak a legfontosabbakat említsem, de ezek közül toronymagasan a világ legnagyobb barmát a bömbös csinálta magából). Viszont ebbe a népes csapatba nem tartozik bele a Tesla, mert többször is egyértelműen kijelentették hogy ez a hidrogénes ökörség úgy marhaság ahogy van, ezzel teljes mellszélességgel mellém álltak mivel én ezt már jó 15 éve mondom. 😛
Akkor ennyit az lázálmaidban szereplő szemellenzőkről meg elfogultságról.
A bimmer mostani kíséréte leginkább csak disznó módjára történő szenvedés a jégen. A saját agymosott rajongóinak próbálnak eladni néhány szánalmas szerkentyűt csillióért. Másnak – legalább is aki képes gondolkodásra – nem valószínű, mert annyira szánalmasan elavult amit ki tudtak sajtolni magukból.
Végre megjöttél spanom, már nagyon hiányoztál te és a műsorod:-) K@rva jól szórakozok….ROLFMAO Lol:-)
Bla-Blabla-Blablabla-Blablablabla
Azt szeretem benned, hogy nem vagy elfogult:) Végülis legyen, az M5 a tuskóság szimbóluma mert sport sedan, az ellene kinevezett Tesla meg maga a megváltó ugyanaz elektromosan. Igen?! Igazából ha a BMW letenné eléd az ingyen energiát és minden munkása lepkehálóval kergethetné a koromdízel részecskéket élete végéig az utcán, akkor is szar lenne amit csinálnak, én tudom. De amúgy teljesen lényegtelen, néhol még egyet is értek veled csak ez büdös nagy szemellenző és elfogultság nem kéne. Ezt pedig azért mondom mert ha nem a múlton lovagolnál (ott is csak ahol kedved tartja, mert hidrogénnel a mai napig szenvednek a sárga félisteneid) hanem azt látnád, elindult egy pozitív folyamat, sokak számára már élhető hatótávval és elérhető áron, és a valós életben is végre fogyasztáscsökkenést hoz, de nem ömlesztené el a maradék agyadat a fika egy BMW jel miatt, akkor ennek örülhetnél is. Tényleg drága az i8, de kurvára nem neked szánták, szóval kár ezen húznod magad:)
Igen ez valószínű. Ezzel nagyjából be is lehet lőni ennek a 2 taligának a magyarországi eladási számait.
A bömbösnél különösen tehetségesek abban, hogy teljesen piacképtelen dolgokkal foglalkozzanak. A világtörténelem egyik – ha nem A – legszebb példája volt amikor a szerencsétlenek évekig csináltak eszméletlen nagy hülyét magukból a hidrogénes kínlódásukkal. Mindenki hasfájásig röhögött rajtuk, de a bimmeres srácok arcizom rándulás nélkül hazudtak az ember szemébe – vagy a másik lehetőség, hogy tényleg annyira nyomik voltak hogy valóban elhitték -, hogy a jövő a hidrogéné, ráadásul a fostalicska belsőégésű motorban elégetett hidrogéné LOL! amit cseppfolyósítva, -270 C fok körüli hőmérsékleten tárolnának a kocsiban! ROFLMAO! 🙂
Sok-sok terméketlen év után, amikor már mindenki betegre röhögte magát rajtuk, akkor szégyenszemre, fülüket-farkukat behúzva szépem bezúzták ezt az eleve halva született projektet.
Utána, mivel sikerül összetapsolniuk egy addigra már jó 10 éves lemaradást a hibridek területén, hanyatt-homlok elkezdtek hibrideket tervezni és néhány évre rá piacra is dobták a szörnyszülöttjüket amit a kutya sem vett így hát itt is bemutattak egy dupla-leszúrt pofáraesést.
Aztán jött az újabb mega-égés, amikor a kis porbafingó Tesla kihozott egy olyan járművet ami szanaszéjjel verte álló rajtos gyorsulásban az akkor már 27. éve reszelgetett, a taplóság és az arrogancia koronázatlan szimbólumát az M5-öt.
Most meg újabb 2 torzszülöttet kaptunk tőlük, egy kb. 4 évvel ezelőtti technikai szinten álló EV-t csillagászati áron meg egy a csillagászatinál is csillagászatibb áron kínált PHEV-t röhejes AER-el.
Azok közül talán kevesebb, mint olyanok, akiknek a magadfajta el sem tudja képzelni, hogy mennyi pénzük van és nem egy honlap cikkei alatt pofáznak környezetvédelemről, hanem történetesen k… sokat fizetnek is érte.
Pont annyi, ahány racingboy átült a GTR-ből a Leaf-be.
Ez a 2 ketyere tipikus esete a hülyének is megéri, sőt csak annak szituációnak.
Kíváncsi leszek hány kutyaláncos kopasz csákó fog átpattanni az ültetett koromtemetőjéből ezekbe 12-41 misiért. 🙂