Takarékoskodás 4 hengerrel, Range Rover módra

Négyhengeres motort kap a Range Rover Sport

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Hatalmas és nehéz, mégis kisebb motort kap. Sőt, pont azért vált négyhengeresre a Range Rover Sport, mert a tömegéből adódóan, sokat fogyaszt.

Írtunk már arról, hogy a Hetes BMW kínálata négyhengeres motorral bővül, most pedig a Range Rover Sport is beáll a négyhengeresek sorába. Ráadásul nem úgy, mint a BMW esetében, ahol a négyhengeres csak a hibridhajtás részeként dolgozik, hanem nagyon is önálló erőforrásként kell helytállnia a Range Roverben a kis motornak. Persze azért az újonnan érkező kétliteres dízelt sem kell „félteni”, hiszen 240 lóerős teljesítménye 500 newtonméteres nyomatékkal párosul, így egészen biztosan ezzel sem válik alulmotorizálttá Sebestyén Balázs választottja. Persze egy nevében is sportos autónak nem is illene gyengélkedni.
Hirdetés
Az új kétliteres dízel mellett szintén új benzinest is kap a Range Rover Sport. Ez nem négy-, hanem hathengeres, háromliteres és turbófeltöltős, így száz lóerővel erősebb a belépő szintű dízelnél. Nyomatékban viszont alulmarad az új benzines, hiszen csak 450 newtonméterrel párosul a 340 lóerős teljesítménye. A műszerfalon található gombok és kapcsolók száma pedig motortól függetlenül csökken a friss Range Roverben, miközben a sofőrsegédek mennyisége gyarapszik. Ezek főleg a vontatást és laza talajon az elindulást könnyítik meg. Továbbá sávtartó, intelligens sebességkorlátozó és szükség esetén automatikusan vészfékező rendszerrel bővül a Range Rover Sport kínálata, új színek és friss részletek kíséretében, Angliában már decembertől.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?