Annyi szent, hogy a tisztán elektromos üzemű vagy hatótávnövelő, még nem tudni pontosan, milyen benzinmotorral is várható
i3 kisautóval egyszerre tesztelt i8 is izgalmasnak ígérkezik, de a jelek szerint utastere inkább lesz konvencionális BMW-s, mint annyira futurisztikus, ahogyan azt a
koncepciómodell előrevetítette.
A kémfotókon burkoltan-becsapósan is jól látszik a szokásos dizájn a műszercsoporttal és a jókora középső kijelzővel - ettől persze még lehet márkahűen élvezetes vezethetőségű a háromhengeres benzinessel és villanymotorral hajtott, 354 LE összteljesítményű, papíron mindössze 3 literes fogyasztású, Coupéként és Spyderként is készülő i8. Váza zöme alumínium, karosszériája karbonszál erősítésű műanyag, a benzines középmotor hátul, az elektromos rendszer elöl hajt. Forgalmazása 2014-ben kezdődhet meg, alapárát 100 ezer euró, a jelenlegi árfolyamon 27,6 millió forint fölöttire tippelik.
Örülök, hogy végre a valódi nevedet is megosztottad velünk.
Idióta!
Igen, 3 litert fog fogyasztani, kb. 20-25 km-enként.