Megspórolható a baleseti adó
Most jó kármentes autósnak lenni
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az idei KGFB-kampányidőszak az eddigi legerősebb akció az ügyfelek megszerzésére, annak érdekében, hogy számukra további ajánlatokat adhassanak a biztosítók.
Természetesen a különlegesen alacsony árakat csak azok élvezhetik, akiknek papírjuk van az óvatosságról, azaz , azaz kedvező a bónusz-besorolásuk. A PBA elemzése szerint egy korábban okozott baleset akár kétszeres díjat is jelenthet. A biztosítók versenyéről a PBA szakértői szerint is elmondható, hogy elsősorban a kisebb, feltörekvő társaságok mennek bele az árversenybe. Azoknak a biztosítótársaságoknak pedig, akik korábbi években jól teljesítettek az ügyfélszerzésben, most módjukban áll a minőségi, magasabb státuszú ügyfélkör, és az értékesebb gépjárművek tulajdonosai felé erősíteni. Ezek a társaságok élvezik leginkább előnyét annak, hogy széles termékpalettájukról kedvezményesen kínálnak további termékeket is arra nyitott, igényes, fizetőképes ügyfélkörnek. „Ami a szupermarketeknek az akciós csokimikulás, az a biztosítóknak a kötelezőbiztosítás; nem a terméken elért nyereség a lényeg, hanem hogy emiatt odamenjen az ügyfél” – állítja Vass Gábor, a PBA Biztosítási Alkusz Kft. ügyvezetője. „Bebizonyosodott, hogy a biztosítók árképzését nem a megtérülés oldaláról kell megközelíteni.” Ezt a tendenciát támasztja alá az is, hogy a kedvezmények körében megjelentek a facebook-os kedvezmények, vagy a lakáshitelhez kötődő kedvezmények is. Ezek az ügyfelek a későbbiek folyamán jó eséllyel nyerhetők majd meg további termékekhez is, ehhez érdemes egy olcsó KGFB-vel megbízható, termékeny adatbázist építeni. Ebből pedig most, a KGFB kötéskor az autósok profitálhatnak.