Ez a Honda még nagyon beteg
Michelisz: műszaki malőrök Marokkóban
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A 2013-as marrákesi versenyre sem mosolyogva fogunk visszaemlékezni: Michelisz alatt egyetlen pontra nem volt képes az új, még mindig beteg Honda.
Az autót összedrótozták a második menésre, s már úgy tetszett, hogy az utolsó helyből pontot érő is lehet, hiszen két körrel a vége előtt Michelisz tizedikként várta, hogy a Safety Car eltűnjön. Igen, voltak balesetek, nem is kicsik az amilyen szűk, olyan gigászi és gonosz kerékvetőkkel ellátott marrákesi pályán - ekkor épp Tarquini amortizálta le a maradék gyári Honda-technikát. Na de ömleni kezdett a benzin a tankból, ami nem túl veszélytelen, csodák csodájára nem égett ki, egyben maradt az autó. Ki nyert? Norbi 2012-es nagy riválisa, Oriola SEAT-tal és 18 évesen, amivel ő a legfiatalabb WTCC-futamgyőztes.
Magyar szempontból kevésbé lényeges, de Yvan Muller továbbra is szépen termeli a pontokat, s fölényesen vezet. A Chevyk gyári támogatás nélkül is nagyon gyorsak. A Lada egyelőre nem az, mondjuk szegény Thompson nem tehet arról, hogy valaki mindig meg- és eltalálja. Monzában Dudukalo, most Monje... A címvédő Huff is csak szenved a SEAT-tal. Folytatás a Slovakiaringen április 27-28-án (rá egy hétre Hungaroring), az alábbi videóban mutatott hidegvér és türelem adjon erőt a feltámadáshoz!
A vb állása (élcsoport)
- 1. Muller (francia, Chevrolet Cruze 1.6T) 88 pont
- 2. Nykjaer (dán, Chevrolet Cruze 1.6T) 51
- 3. Tarquini (olasz, Honda Civic S2000 TC) 51
- ... 12. Michelisz (magyar, Honda Civic S2000 TC) 4
Monteiro is a lengéscsillapító törése miatt dobta el a vasat, minthogy Norbinak is eltört….