Spórolos kabrió: Mercedes SLK
Mercedes-Benz SLK 250 CDI: roadster dízelmotorral
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Nem mindenki akar csapatni egy roadsterrel, nekik kedveskedik a Mercedes a dízel SLK-val.
A Mercedes a 2143 köbcentis, négyhengeres turbódízelt szereli az SLK-ba, egyelőre a 7G-TRONIC PLUS automata váltóval, és majd 2012 második negyedévétől lesz kapható hatfokozatú manuális egységgel, bár nem gondoljuk, hogy a roadstert dízelmotorral vásárlók olyan nagyon ragaszkodnának a kézi váltáshoz. A motor legnagyobb teljesítménye 204 lóerő, nyomatéka viszont eléri az 500 Nm-t, úgyhogy a dízel SLK sem épp lassú autó, 6,7 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 km/h-ra, végsebessége pedig 243 km/h.
Az SLK 250 CDI-hez is kapható a gombnyomással sötétíthető-világosítható Magic Sky Control üvegtető, futóműből pedig három közül választhatnak a megrendelők. Kapható hagyományos acélból épített szerkezet, sportfutómű keményebb rugókkal és gátlókkal, illetve rendelhető az elektronikus vezérlésű automata felfüggesztési rendszer. Külsejét tekintve a típus semmiben sem tér el benzines társaitól, még a kipufogók kialakítása is ugyanolyan.
A Mercedes SLK 250 CDI szeptember 13-tól rendelhető, de nem lesz olcsó, hazájában 41 828,50 eurót kell leszurkolni érte.