Ennél valamivel biztos szolidabb lesz a szériaváltozat. Legalábbis a kerékméret csöppet túlzónak tűnik, ahogy a süllyesztett kilincs és pláne a HD-kamera meg a filmvetítő projektor is csak szemcsapdás kellék, annak bezzeg pöpec
Láttuk már
álcázottan, napokon belül - a Sanghaji Autószalonon - pedig be is mutatkozik a Mercedes-Benz belépő szabadidő-autójának tervezett GLA, ha csak koncepcióként is. A kompakt GLA hasonlít is a rokon
A-osztályra és a
CLA-ra, meg nem is, a piacra idén év végén vagy jövő év elején várható.
Az Audi Q3, a BMW X1 és a Range Rover Evoque ellen küldött GLA frontrészén markáns szabadidő-autós betét és majdnem kerek ködlámpapár a fő eltérés, hátul pedig "lukas" lámpák teszik összetéveszthetetlenné a 4,38 méter hosszú, 1,97 méter széles, 1,57 méter magas, tehát a szintúgy rokon B-osztálynál is méretesebb, egyáltalán nem kicsi kocsit. A tengelytávolság 2,69 méter, ergo az itt négyüléses, de szériában majd vélhetően ötszemélyes utastér nem csak látványos, tágas is lesz.
Függőleges orr, csapott far, nagy tengelytáv, mozgalmas törésvonalak, szuperpuccos beltér - a GLA komoly siker lehet a tehetős divatfik és különösen a hölgyek körében
A puccos(an varrott) bőrkárpitnál, a polírozott fémbetéteknél és például a változó megvilágítású szellőzőknél (22 fokon fehér a fény, alatta kék, fölötte piros...) fontosabb, hogy az A-család padlólemezére építkezve ugye elsőkerekes (és opciósan 4Matic összkerekes) lesz a csillagos hobbiterepjáró, turbómotorjai és minden egyebe meg a tesóéival egyező. Európát a rastatti üzemből, nem Kecskemétről támadva.