Nagy felnivel és árkedvezménnyel a frissített Nissan Note
Megújult a Nissan Note
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Acenta és I-Way kivitelben is többet ad a Nissan, mint eddig, ráadásul jelen pillanatban az összes Note változatra 350 ezer forintos kedvezmény érvényes.
A Nissan 2012-re megújította a Note kisegyterűt: a változások elsősorban az autó megjelenésében és a felszereltségek erősítésében érhetők tetten. Lássuk tételesen.
A nálunk legnépszerűbb, középső felszereltségi szintet jelentő Acenta kivitel régi 15-ös felnijeit “briliáns csiszolású” 16-os könnyűfém kerekekkel váltják fel, ami ugyan sportosabbá teszi az autó megjelenését, de anyagilag fájdalmasabbá a felmerülő gumicseréket. A külsőt a felnik mellett a karosszéria színére fényezett visszapillantó tükrök, valamint a ködlámpák krómszínű keretei teszik még kívánatosabbá. Az utastérben kék varrással összekötött új kárpitozás ad komfortosabb érzetet, és mostantól az automata klíma, valamint az önműködő fényszórók és az esőérzékelős ablaktörlők is az alapfelszereltség részei.
A Magyarországon I-Way, más piacokon N-TEC néven futó csúcskivitelt is gazdagabbra tömték. Az N-TEC+ kivitel az Acenta tartalmán kívül hátsó parkolóradart, sötétített hátsó ablakokat és az érintőképernyővel vezérelhető Connect műholdas navigációs rendszert is tartalmazza. A navigáción kívül az audiorendszerként is funkcionáló Connect a digitális eszközök integrációját is megadja: iPod-, Aux-, USB- és Bluetooth csatlakozás is mindenféle további kiegészítő nélkül létesíthető. Az 1,4 és 1,6-os benzinesből, valamint az 1,5 dCi-ből álló motorválaszték nem változott, de a Pure Drive emblémával ellátott 1,5 dCi változat CO2-kibocsátása alig 110 g/km, vegyes átlagfogyasztása pedig 4,2 l/100 km körül alakul.
A 2012-es, már nálunk is kapható modellek árai itthon a következőképp alakulnak. 3,269 millió forint jelenleg a legfapadosabb 1,4-es Visia alapára, 3 849 000 ugyanez Acenta kivitelben, míg az I-Way már 4 069 000 kerül. A dízelmotoros verzió alapkivitele jelenleg 4 219 000 forint, csúcs felszereltséggel 4 719 000 az alapár. Érdemes viszont megemlíteni, hogy a Nissan jelenleg 350 ezer forintos kedvezményt kínál az összes felszereltségre, így jelen pillanatban ennyivel alacsonyabbak az imént felsorolt alapárak, azaz az alap 1,4-es már hárommillió alatt birtokba vehető.
A nálunk legnépszerűbb, középső felszereltségi szintet jelentő Acenta kivitel régi 15-ös felnijeit “briliáns csiszolású” 16-os könnyűfém kerekekkel váltják fel, ami ugyan sportosabbá teszi az autó megjelenését, de anyagilag fájdalmasabbá a felmerülő gumicseréket. A külsőt a felnik mellett a karosszéria színére fényezett visszapillantó tükrök, valamint a ködlámpák krómszínű keretei teszik még kívánatosabbá. Az utastérben kék varrással összekötött új kárpitozás ad komfortosabb érzetet, és mostantól az automata klíma, valamint az önműködő fényszórók és az esőérzékelős ablaktörlők is az alapfelszereltség részei.
A Magyarországon I-Way, más piacokon N-TEC néven futó csúcskivitelt is gazdagabbra tömték. Az N-TEC+ kivitel az Acenta tartalmán kívül hátsó parkolóradart, sötétített hátsó ablakokat és az érintőképernyővel vezérelhető Connect műholdas navigációs rendszert is tartalmazza. A navigáción kívül az audiorendszerként is funkcionáló Connect a digitális eszközök integrációját is megadja: iPod-, Aux-, USB- és Bluetooth csatlakozás is mindenféle további kiegészítő nélkül létesíthető. Az 1,4 és 1,6-os benzinesből, valamint az 1,5 dCi-ből álló motorválaszték nem változott, de a Pure Drive emblémával ellátott 1,5 dCi változat CO2-kibocsátása alig 110 g/km, vegyes átlagfogyasztása pedig 4,2 l/100 km körül alakul.
A 2012-es, már nálunk is kapható modellek árai itthon a következőképp alakulnak. 3,269 millió forint jelenleg a legfapadosabb 1,4-es Visia alapára, 3 849 000 ugyanez Acenta kivitelben, míg az I-Way már 4 069 000 kerül. A dízelmotoros verzió alapkivitele jelenleg 4 219 000 forint, csúcs felszereltséggel 4 719 000 az alapár. Érdemes viszont megemlíteni, hogy a Nissan jelenleg 350 ezer forintos kedvezményt kínál az összes felszereltségre, így jelen pillanatban ennyivel alacsonyabbak az imént felsorolt alapárak, azaz az alap 1,4-es már hárommillió alatt birtokba vehető.
Már jól láthatóan csökkentik az új autó árakat, hogy a hamarosan megjelenő elektromos változatok mellett még egy kis ideig eladhatóak maradjanak a hagyományos benzines/diesel modellek. Több gyártónál megfigyelhető ez az árcsökkentési tendencia…