Az Opel Corsa-e a Peugeot e-208 legközelebbi rokona, így nagyon valószínű volt, hogy ehhez a típushoz is megérkeznek az extra kilométerek
Nemrég arról számoltuk be, hogy a Peugeot e-208 hatótávja 22 km növekedéssel 362 kilométerre, az e-2008 hatótávja 25 km növekedéssel 345 kilométerre, a DS3 Crossback E-Tense hatótávja pedig 21 km növekedéssel 341 kilométerre változik egy műszaki frissítésnek köszönhetően.
Az említett hírben már az is szóba került, hogy a platformtárs Opeleknél is valószínűsíthető, hogy alkalmazzák a módszereket, most viszont már biztosan tudjuk, hogy így van.
A másik érintett a Peugeot e-2008 Németországban nevelkedett ikertestvére, a Mokka-e: természetesen ez a modell sem marad ki a jóból
Akárcsak a francia tesóknál, az akkucsomagot és magát a motort itt sem érinti a változás. Helyette a hőszivattyús fűtés hatásfokát növelték egy, a szélvédő tetején elhelyezett nedvességérzékelővel, az autókat jobb besorolású, 215/60 R 17 96H méretű Continental EcoContact 6Q gumikkal szerelik a gördülési ellenállás és a menetzaj csökkenése érdekében, és megváltoztatják az áttételt is, hogy kevesebbet forogjon a villanymotor azonos sebességnél. Az igazi információt viszont itt maguk a számadatok jelentik:
a Corsa-e WLTP szerinti hatótávja 19 kilométer növekedéssel 359 kilométeresre gyarapodott, a Mokka-e pedig az extra 16 kilométernek hála innentől - szintén WLTP szerint - 338 kilométeresre emelkedett.
További hasonlóság a francia modellekhez, hogy a gyártó állítása szerint itt is többet jelentenek majd az említett módosítások a valóságban, mint amennyit a WLTP szerinti mérésen eredményeztek, ezek ugyanis még mindig elsősorban a valós hatótávot javító módosítások.