A Giulia Veloce többet hozott a vártnál, a Q4 összkerék-hajtás mellett bitang benzinmotorral szerelik, ami 280 lóerőre képes, gyorsulási adatait sajnos egyelőre nem árulták el
Szépen belehúztak az Alfánál, az új Giuliával nagyot szeretnének szakítani, és ehhez most mindent bevetnek. A
Giulia Quadrifoglio egy igazi álomautó, az alapverzió pedig egyszerűen kikezdhetetlen, de hiányoltuk a benzinest. Most megérkezett, ráadásul a beígért összkerék-hajtású verzióval együtt. Újabb régi modell alapján Veloce névre keresztelték a négy kerékkel kaparó Giuliát, a hozzá kapható benzinmotor meg felülmúlta a vártakat. Kétliteres turbós és 280 lóerő leadására képes 5250 percenkénti fordulaton. Ez pont az, amire nagyon szüksége van a Giuliának, de dízelből is 210 lóerős verziót kap a Veloce, mindkettőhöz 8 fokozatú automataváltót csatolnak.
Új a Blue Misano kék fényezés, a sárga féknyergek valószínűleg a Veloce sajátjai lesznek, alapból feketék, a QV pedig pirosakat kap. Dízellel is kérhető a Veloce, 2,2 literes 210 lóerőssel
A benzinzabáló mellett különlegesen takarékos modellt is piacra dob az Alfa. A Giulia Advanced Efficiency (az autó hátulján csak szolidan AE-ként jelezve) a 2,2 literes dízelmotort kapja 180 lóerővel és szintén 8 fokozatú automatával . Néhány átalakítást végeztek a motoron, például alacsonyabb nyomású EGR rendszerrel és másodlagos hűtőrendszerrel is ellátták. Ezek mellett 5 milliméterrel közelebb került a földhöz a karosszéria, valamint 16 colos könnyűfém felniket kap, rajtuk alacsony gördülési ellenállású abroncsokkal. A Giulia AE fogyasztása így a gyártó szerint 4,2 liternél megáll vegyes ciklusban - megvan rá az esély, de kíváncsiak lennénk rá. Az olaszok újdonságaikat a Párizsi Autószalonon vetik be a MiTo és a Giulietta legújabb verzióival együtt.
Advanced Efficiency névre hallgat a különlegesen takarékos Giulia, a motoron történt átalakítások mellett alacsonyabban, kisebb felniken és alacsonyabb gördülési ellenállású abroncsokon fut. A változtatásokkal 0,23-ra sikerült levinni a légellenállási értékét, így 4,2 literrel is beéri 100 kilométerenként
Klassz, hogy fejlesztik fel a palettát. Az ilyen efficient dynamics változatok a nyugati cégautó-piacon elengedhetetlenek. Ha kijön az új SUV, az Alfa fog olyan “stilisztikai hibás” 300%-os növekedést produkálni mint ez évben a Jag.
Amúgy nem rossz autó a Giulia, nekem is bejött ([url]http://autossagok.blog.hu/2016/07/16/giulia_teszt[/url]), akkor is ha a paletta kicsit foghíjasnak érződött, és a bevezetést is kicsit döcögősebbnek éreztem, mint másoknál. Most szépen foltozzák be a lyukakat, szerintem fel fog futni a gyártás rendesen….
5.5 masodperc alatt van szazon. A feknyereg pedig nem modellfuggo, hanem a vevo valasztasa szerint szinezik. Tehat az a resz baromsag, hogy a QV pirosat kap (nem, kaphat feketet es sargat is), ahogy a teljesen polgari modellek is.
Erkezik neg egy 350 loeros 2.0 TBi is, szinten osszerekhajtassal, 4,x-es gyorsulassal, es tovabbi extrakkal.