Immár alapból 230 lóerős a friss Skoda Octavia RS
A 2017-es Skoda Octavia RS sötétített fényszórói szorosan simulnak szintén sötétített hűtőmaszkjához, ám így is egyértelmű, hogy a legerősebb Octavia is megkapta a többi modellen már látott kettős fényszórót. No, de micsoda fényszórót, belül csupa LED, ráadásul adaptív. A sötétített kialakítás ugyan valamelyest tompítja az összhatást - pláne egy sötét árnyalatú karosszériaszínnel párosítva, amely feltűnik a két fényszórótest között - a lényegen azonban nem változtat. Persze az Octavia csúcsváltozatánál nyilván nem is ez a legfontosabb, bár a visszajelzések alapján szép számmal akadnak olyan skodások, akiknek jobban tetszik az előző dizájn. Hiába, nem lehet mindenkinek a kedvére tenni.
Autónál is a belső érték számít, avagy nem a ruha teszi az RS-t, és a legtöbben úgyis hátulról látják majd az Octavia RS-t az utakon
A csúcs-Octavia megjelenésén fanyalgóknak talán vigasz lehet, hogy frissített kivitelében valamennyi benzines RS 230 lóerős. Ez bizony 6,7 másodperc alatt ugrik százra és 250-et megy, és akár DSG automatizált váltó is kérhető hozzá. A dízel teljesítménye változatlanul 184 lóerős, cserébe átlagosan akár 2 literrel kevesebbet is tud fogyasztani, mint a benzines. Ez is kérhető DSG váltóval, valamint összkerékhajtással is.
Piros féknyergeket takarnak az alapáron 17 colos, felárért 18 vagy 19 colos kerekek
Belül természetesen az RS is hasonlóképpen újul meg, mint a gyengébb változatok, azaz megkapja az új középkonzolt és az infotainment rendszert. Ezenkívül a progresszív kormányzással kombinált különféle menetmódok mellé felárért hanggenerátor is kérhető az RS-hez. No és a dögös megjelenést biztosító apró részleteken túl persze nem hiányoznak az elektronikus menetdinamikai és vezetéstámogató rendszerek sem.
Valamennyi Octavia RS 15 milliméterrel közelebb kerül a talajhoz a sportfutómű jóvoltából. A hátsó nyomtáv 30 milliméterrel nőtt
Mintha minden második Skoda valamelyik lámpáját kötelező lenne elrondítani.
pl. 2. gen. Fabia és Octavia elől, Superb hátul… aztán jött megint egy sokak által esztétikusabbnak talált követő széria, ami biztos túl jól fogyott, húzni kell a gyeplőt 😛
Ne csodálkozz görény szemei vannak.
Köszi, jó szemed van!
AROSA
Aerosa? Az mi?
Törvényszerű, ahogy a te ostoba fikázásod is.
Ez most nem sikerült. Kár érte, mert egyébként lehet, hogy egész jó kis autó lenne.
Az történhetett hogy megmaradt egy hangárnyi Seat Aerosa lámpa, abból kellett kihozni valamit költséghatékonyan…
itt meg még egy fosvágen.
Kár érte, mert azt az iszonyatosan elrontott lámpát leszámítva nem lenne olyan rossz.
csunyi. a két lámpaközti részt plasti dippel gyorsan le lehet fújni, vagy egy kis fólia azt kész. úgy egész tűrhető.