Felfrissült a Suzuki SX4 S-Cross

Már hivatalos fotókon mutogatja átplasztikázott orrát az S-Cross

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Finoman már megvillantotta a magyar Suzuki a ráncfelvarrott S-Crosst, hivatalos fotókon viszont csak most látjuk, illetve a részleteket is megtudtuk.

Alapból is furcsálltuk az SX4 S-Cross orrát, már megjelenésekor is túl hosszúnak tűnt az autóhoz képest, de reménykedtünk, hogy a frissítésnél majd valahogy javítanak rajta. Na, ez nem történt meg, csak változott, és a hatalmas orrlyuk már krómozott is, hogy még messzebbről ki lehessen szúrni. Ugyan szemfülesek már láthatták a Balaton-átúszáson a magyar Suzuki jóvoltából, hivatalos bemutatóját csak most kezdi a gyártó, és legközelebb élőben valószínűleg a Párizsi Autószalonon találkozhatunk vele.
Hirdetés
Nem csak a rács, az egész lökhárító új, meg persze a lámpák is, amik már belsejükbe építve kapták a LED-es nappali menetfényt. Sok apró külső változtatást kapott, de leginkább a motortér érdekes. A Vitarában debütált 1.4-es, 140 lovas turbós benzines motorral is rendelhető lesz az új S-Cross, de a Balenóban frissen bemutatott egyliteres turbóssal is vehetjük majd 112 lóerővel, a jól bevált 1.6-os szívóval viszont már nem, de az 1.6-os dízel marad. Belül szinte egyáltalán nem változott az SX4 S-Cross, és valószínűleg az ára sem emelkedik majd, ugyanakkor az új motorokkal sokkal jobban használható autó lehet belőle. Kíváncsian várjuk az első hazai tesztautót.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 03:20
    Permalink

    Úr isten! Ez rém ronda, a legcsúnyább hűtőmaszk volt a nyerő? Ezzel a típussal, orral tuti hogy bebuknak a Suzukisok. Miért nem lehetett az új Baleno orrhoz hasonlót készíteni, legalább kicsit egységesebb lenne a Suzuki típus.

  • 2017.10.28. at 03:20
    Permalink

    Nem volt a régi elejével semmi probléma. Nem tudom hogy lehetett elfogadni ezt az orrkiképzést.
    Az 1.6 szívót biztos a co2 kibocsájtási adatok miatt vették ki. Kár érte.

  • 2017.10.28. at 03:20
    Permalink

    Kétségtelen, hogy a Vitara vagányabb kocsi, de családdal egyértelműen az S-Cross a nyerő. Nemrég beleültem mindkettőbe, de a Vitarába alig tudtam hátra beülni átlagos magassággal, és a fejemet is majdnem bevertem. Ehhez képest az S-Crossban hatalmas a lábtér és kényelmesek az ülések, bőséges a fejtér. A csomagtartó alapértelmezésben is érzékelhetően nagyobb, és akkor még nem szóltunk a lehjatott ülésekről.

  • 2017.10.28. at 03:20
    Permalink

    Szerintem a Suzuki vásárlóközönségéből a legtöbb potenciális vevőnek elegendő lesz az 1.0-ás turbómotor is. Ezres turbó motort a Ford Focusba is szerelnek (sőt korábban Mondeoba is lehetett rendelni), akkor egy Suzukiban bőven jó. Ha esetleg mégsem, akkor ott az 1.4-es turbo.

    Az eddigi gyenge pont az orra volt. Sajnos most sem sikerült rajt javítani. Első blikkre a 90-es évekbeli kóreai szörnyűségek jutottak eszembe, mintha egy akkori Kia vagy Sangyongg lenne.

  • 2017.10.28. at 03:20
    Permalink

    Az 1.6-os szívó benzinessel 6 alatt is lehetett tartani a fogyasztását, és nem is ment rosszul. Miért kellett kivenni a kínálatból? Az 1.0-ás turbó szar milyen lesz vajon egy ekkora autóban?

Vélemény, hozzászólás?