Jönnek a Ford Focus RS-ek!

Már gyártják a Ford Focus RS-t

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Legördültek a gyártósorról első Focus RS-ek, melyek Németországban a saarlouisi üzemben készülnek.


Dörzsölhetik a tenyerüket a Focus-fanatikusak és azok is, akik szeretnek sportosan vezetni. A 350 lóerős összkerékhajtású Focus RS kizárólag hatfokozatú kéziváltóval érkezik, és igazi élményautónak ígérkezik. Az első darabok már le is gördültek a saarlouisi gyár futószalagjáról, várhatóan néhány hónapon belül már hazánkba is megérkeznek az első példányok.
Hirdetés
A Focus RS már konfigurálható, 11,8 millió forintról indul az ára, amely teljesítmény-élmény/ár arányban korrektnek mondható. 4,7 másodperc alatt gyorsul százra, mellyel M-es BMW-ket és S-es Audikat is meg lehet majd szorongatni a piros lámpánál való elrajtoláskor.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 09:09
    Permalink

    Valószínűleg azon kevesek közé tartozol, akik nem gerjednek a Mustang-feelingre. Szerintem a valaha készült egyik legmaszkulinabb járgány. Neked a mostani csak árnyéka a réginek? Tök jól megoldották, hogy egyszerre legyen retro és modern. A baj az Ecoboost-mocival van – mintha szentségtörés lenne:(
    Itt jön ki az, hogy a Mustang odaát sokkal olcsóbb, és hogy az európai nép finnyásabb, mint az amerikai. De elég jól fogy az új itt is. A Corvette-tel és az NSX-szel egyetértek. Sokan a 911-esre gerjednek, mások Ferrarikra, Jaguarokra…ettől szép a világ, hogy sokszínű.
    Azt mondják, hot hatch kategóriában a franciák a legjobbak – Mégane, Clio és Twingo RS és a Peugeot GTI-jei. Lehetséges, de biztos nagy élmény egy Type-R vagy egy ilyen Focus is.

  • 2017.10.28. at 09:09
    Permalink

    Engem a nagy mustang legenda nem fogott meg. Jobb oldalt van egy narancs mustang tesztje. Ott is leitjak hogy belulro igenytelen olcso muanyagbol van, es meg ronda is, a nemet konszern lampakapcsoloval, ugy nez ki minth osszeolloztak volna a belet. Mintha budget auto lenne. Olyan latvanyos Dacia belurol. Sztem randa a bele. Sztem. Egy regi kiadas az igen, de azok alatt meg osdi futomu van. Ezek az uj mustangok a regiek arnyekai. Akkor inkabb egy Corvette. De ha mar legenda akkor leginkabb egy NSX. De enniyert sztm az RS tok jo.

  • 2017.10.28. at 09:09
    Permalink

    Így már más. Igaz, hogy downsizingolják, de az attól még Mustang marad – egy autóikon. A Focus RS csak egy a hot hatchek közül, ráadásul tudomásom szerint nem is a legjobb. Nyilván ha szempont, hogy beférjen a család, akkor az RS jobb választás – de ne mondd nekem, hogyha lenne egy RS-ed, nem vágyakoznál mégis egy Mustang után…nekem legalábbis hiányérzetem maradna: vettem egy jó kis hot hatch-et, amivel jól elszórakozgatok ugyan, a család is elfér benne, de mégsem vagyok egy legenda és a vele járó életérzés tulajdonosa.

  • 2017.10.28. at 09:09
    Permalink

    Oke visszavonoam! Nem voltam pontos. Europara gondoltam. Itt a mustang 2. 3. auto lehet. Odakint biztos nem igy van, de en nem ott elek. 🙂 Persze jo lenne egy mustanggal veretni, bar mar azt is downsizingoljak. 🙁 Akkor inkabb mar egy 4 kerekes csaladi hothatch ami nagyon hasonlo menetteljesitmenyeket produkal. Legalabbis tobb mint kielegitot. Nekem jobban is teccik mint az uj mustangok.

  • 2017.10.28. at 09:09
    Permalink

    Jaj, ilyet ne tessék már írni: “Feleslegessé teszi a Mustangot”. Egy hot hatch??? Az amerikai autórajongók nevében felszólítalak, hogy most azonnal vond vissza ezen állításodat!:)

  • 2017.10.28. at 09:09
    Permalink

    Persze, teljesen jogos, amit írsz, de ilyen “rémisztő” gyorsulási adatok láttán akaratlanul is felmerül az emberben, hogy márkán belül van-e egyáltalán vetélytársa. Persze, a Ford GT megenné reggelire az RS-t, a Mustangot viszont minden bizonnyal megverné(gyári Mustangról beszélünk). Ettől az teljesen igaz, hogy más-más típusú embereknek szánta őket a gyár.

  • 2017.10.28. at 09:09
    Permalink

    Igazad van. Ez egy 5 uleses auto 4 ajtoval, akar egy kisebb csaldnak is tokeletes. Olcsobb, konyebb vele parkolni, jot lehet vele kanyarodni, mar az elozovel is jot lehetett. Es meg a Mustangot is megfogja. Telleg nem valtozta semmin. Feleslegesse teszi a Mustangot.

  • 2017.10.28. at 09:09
    Permalink

    Nem minden a sebesség. A Mustang egy izomautó, a GT egy supercar, ez meg egy amolyan hothatch. Totál más kategóriák, totál más célközönség. Az, hogy esetleg a Focus gyorsabb lesz a Mustang-nál nem fog semmin változtatni.

  • 2017.10.28. at 09:09
    Permalink

    A fizetésről még tárgyalnunk kell, de azt megígérhetem, hogy én a zöldnél fogok elrajtolni nem a pirosnál és így a biztonság terén már eggyel beljebb vagyunk. 🙂

  • 2017.10.28. at 09:09
    Permalink

    Az 5 sec alatti 0-100-as érték már nagyon komoly szám. Valószínűleg legyorsulná a házon belüli Mustangot is, mindegy, hogy a Mustang milyen motorral van szerelve. Bár ezek olyan nüansznyi különbségek, hogy szinte érzékelhetetlenek. Fordon belül azért egy ellenfele biztosan lenne:

    [url]https://www.google.hu/search?q=ford+gt&client=opera&hs=L9D&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjD0ajggbbKAhWJiSwKHWNRAcgQ_AUIBygB&biw=1152&bih=767[/url]

  • 2017.10.28. at 09:09
    Permalink

    Ha lenne rá pénzem, biztos vennék egy ilyet. Nagyon tetszik.
    Szerintem az ár-érték aránya nagyon jó és a vállalt garancia is kiemelkedő, ha igazak a régebben írtak.

Vélemény, hozzászólás?