Háromféle hibrid hajtással érkezik a Hyundai Ioniq

Letisztult, komoly formaterv a Hyundaitól

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Két új grafikán tudhatunk meg többet a Hyundai Ioniqról, ami méltó ellenfele lehet a Toyota Priusnak. Háromféle hibriddel is terveznek a dél-koreaiak.


Az előzetes képek és hírek után bizonyossá vált, hogy a Hyundai egy Prius-ellenfélt készül bemutatni. Végre újabb grafikán láthatjuk a Hyundai Ioniq modelljét, ami mára már kevésbé hasonlít a Toyota Priusra. A Hyundai kategóriaelső aerodinamikai teljesítményt ígér, továbbá érzelmi síkon szeretnék megszólítani a vásárlókat. Egy vonzó, ám mégis környezettudatós autót szerettek volna megvalósítani. A dizájn valóban egyfajta komolyságot és mégis modernséget hordoz magánban. Az orr részt a mai Hyundai formatervek szerint alakították, divat szerint megkapta a C-alakú helyzetjelzőket is.
Hirdetés

A beltér remek helykihasználást és egyértelmű, logikus rendben elhelyezett kezelőszerveket ígér, ráadásul környezetbarát anyagokat használatával. Ami azonban fontosabb, hogy az Ioniq háromféle takarékos és rendkívül csekély károsanyag-kibocsátású hajtásláncot kap majd: elérhető lesz tisztán elektromos, hálózatról tölthető benzin-elektromos hibrid (plug-in hibrid), valamint hagyományos benzin-elektromos hibrid kivitelben. A hibrid az előzetes infók szerint egy 1,6 literes, 105 lóerős, 147 Nm nyomatékú benzinest társít majd villanymotorjához. Termikus hatásfoka állítólag a Priuséval megegyező, 40%-os lesz. A dél-koreaiak hibrid kupéja januárban, Koreában tartja világpremierjét. Ezt követően 2016 márciusában a Genfi Autószalonon, majd a New York-i Autószalonon is megjelenik, piacokon ezt követően fokozatosan,
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 09:50
    Permalink

    A Priusnál a legkomolyab kritika mindig a formatervet illette. Úgy látszik, jól tudták ezt a Hyundainál is – egész barátságos, mégis jövőbe mutató design-nal operált a fejlesztőgárda. Lehet, hogy idővel ebből is fogalom lesz?

Vélemény, hozzászólás?