Lebukott a Ssangyong Rodius, pedig lett volna miért rejtőzködnie
Lenne még mit fejlődnie - álca nélkül a Ssangyong Rodius
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Genfi Autószalonra ígérte a Ssangyong a felújított Rodius debütálását, ám most, egy hónappal korábban is láthatjuk. Nem nagy öröm.
Noha a gyári skiccek még ígéretesnek számítottak, a mindenféle maszkolás nélkül lefotózott példány csak a leköszönő eredetihez képest lett pofás, abszolút értékben nem mondhatjuk annak. A hajtáslánc frissítése azonban komolyabb, a korábbi 2,7 literes öthengeres, Mercedes-eredetű turbódízelt a márka saját fejlesztésű, a Korandóból és a Rextonból is ismert, 2,0 literes négyhengeres e-XDI egysége veszi át 155 lóerővel és a 2,7-esénél is nagyobb, 360 Newtonméteres nyomatékkal.
Koreában a dízel mellett 3,2 literes benzinessel is fogják kínálni a Rodiust, ám a tervek szerint Európában csak a karosszériamérethez képest takarékos - még városban is 10 l/100 km alatt fogyasztó, automata váltóval és összkerékhajtással is párosítható dízel lesz kínálatban. A tavaszi debütálást követően néhány hónappal, a nyár elején várható a friss Rodius piacra érkezése.
…szerintem katartikus szépülésen ment át ez a típus…nekem ez így képekről kimondottan tetszetős példány, én pl. szívesen beleülnék, amellett, hogy az elődje csak a belső elrendezésével, a motorjával és a kényelmével fogott csak meg, mert valóban annál rondább autót a földön még ember nem gyártott és reklámozott, de ez a mostani (bár ízlések és pofonok ugyebár változóak) számomra kimondottan amerikás és tetszetős…kipróbálnám biza, ha lenne rá lehetőségem!
MIÉRT??????? MIÉRT??????
na ezt hívják vizuális szennyezésnek….
Csodálatos kívül-belül…:D Az összkerék is kár volt ilyen hasmagasság mellé, talán egy fekvő rendőrön átbirkózza magát vele:D
jézus ereje 🙂