Harminc kilót fogyott a Ferrari California
Lemez alatt frissítette roadsterét a Ferrari
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Genfben mutatják be az elődjénél erősebb, gyorsabb, precízebb és színesebb új Californiát.
Látványos külsőségektől mentesen frissítette keménytetős California roadsterét a Ferrari, a végeredményt pedig már a Genfi Autószalonon várható bemutató előtt kiadták. Új leömlőkkel és az elektronika átprogramozásával 460-ról 490 lóerőre emelték a teljesítményt, a 485 Nm-es csúcsnyomatékból pedig 505 lett. Mindemellett lefaragtak 30 kg-ot az autó tömegéből, és ezzel a California bement 4 másodperc alá a 0-100 km/h-s sprintidőt illetően.
Opcióként az új Californiákhoz rendelhető egy Handling Speciale csomag: ennek egyik eleme, hogy a korábbinál gyorsabb működésű vezérlőchippel látják el a mágneses lengéscsillapítókat, így azok hatékonyabban dolgoznak a kanyarokban, és érzékenyebbé teszik az autót a kormánymozdulatokra. A kormányáttételt is módosítják, ez, és a keményebb rugók alkalmazása szintén hozzájárul az agilisabb viselkedéshez. Minimális mértékben kibővítették a színválasztékot, létrehoztak pár kéttónusú kombinációt, és immár a California is kapható lesz a cég klasszikus festéseivel: remélhetőleg Genfben meg is nézhetjük, hogy pontosan milyen kombinációkkal gazdagodott a kínálat.