Az új Volkswagen Polo premierjéről már beszámoltunk korábban, most több új fotót is közöltek az újdonságról. Az első és legfontosabb infó viszont, hogy az új Polo már az MQB padlólemezre épül, így tengelytávja több mint 9 centivel hosszabb elődjénél
Szinte az összes kivitelt bemutatták előre. Tehát láthatjuk a sportos R-Line, a fiatalos bitang hifivel szerelt Beats kiadást és a GTI-t is lejjebb.
Az új Polo csomagtere 71 literrel tágasabb elődjéénél, így már nem is annyira kisautó. Már csak azért sem, mert már a 4-es Golfot is lepipálja tengelytávban, technikailag pedig egészen közel áll a legújabbhoz
Kategóriájában először kapott digitális műszeregységet, ami nem akkora, mint a Golfban, de így is kitölti a teljes helyet, a központi érintőkijelző pedig akár 8 colos is lehet
A belépőmotor hazánkban ismét szívómotor lesz, a háromhengeres egyliteres 75 lóerős benzines. Emellett most először földgáz üzemű egyliteres háromhengeressel is szerelik az új Polót
A GTI jellegzetes kiegészítőket kapott, mint a piros csík a hűtőrácsban, ami belelóg a fényszórókba is, emellett persze egyedi felniket is kap
A GTI nem csak DSG-vel, kézi váltóval is elérhető lesz, na meg persze ott az elmaradhatatlan kockás üléshuzat és a sportkormány is
200 lóerőt hoztak ki a kétliteres TSI-ből, amivel egész komoly játszós autó lesz a Polóból, a GTI csak év végén érkezik