Kitombolták magukat a formatervezők a BT-50 orrán
Egy napon, egy időben, egy helyen debütál testvérmodelljével az új Mazda BT-50-es pickup, azaz a Melbournei Autószalonon leplezik le a Ford Rangerrel együtt. A legnagyobb újdonság, hogy nem az unalmas doboz formát csiszolgatták tovább, hanem a Zoom-zoom filozófiát ültették át első ízben egy haszonjárműre. Az eredmény az új Mazda BT-50, amelynek megjelenése már első pillantásra egyértelművé teszi a márka-hovatartozást. Sajnos ahogy haladunk hátrafelé, úgy hagyták abba az újításokat a formatervezők, mentségükre legyen mondva még mindig a kockaforma az ideális az áruszállításhoz – a hátsó lámpára azonban ez se mentség.
Nagyobb lett a karosszéria, lendületesebb lett a műszerfal megjelenése
A Forddal ellentétben a Mazda eddig még semmit nem árult el az autóhoz kínált motorokról, vagy épp a méretekről, de mivel ugyanarra az új fejlesztésű alvázra épül mindkettő, már nagyjából tudjuk mire számíthatunk. A Mazda azonban fenntartja magának a jogot, hogy a homologizáció miatt eltérőek lehetnek a műszaki adatok – csak nem az európai pickup-piac legerősebb autóját szeretnék megalkotni a 3,2 literes soros öthengeres dízel segítségével?
Erre a hátsó lámpára nemmentség a doboz-forma plató