Ilyen formával sikeres lehetne az Alfa 159 utódja
Látványterven az Alfa Romeo Giulia
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Még mindig nem tudni, milyen lesz az Alfa Romeo 159-es utódja. A gyártó tervei homályosak, az MPCardesign csapata viszont múltat idézne.
Bár a guru, Sergio Marchionne, a Fiat konszern vezetője beígérte már az autót 2015 harmadik negyedévére, eddig nem kerültünk közelebb a végeleges változathoz. Még nyár végén láttuk kémfotón, akkor még toldozott-foltozott Maserati kasztniban. Annyit tudni róla eddig, hogy hátsókerékhajtású lesz, és csúcsváltozatai Ferrari fejlesztésű V6-os motorral jönnek. A terv, hogy a Giulia pont passzoljon a konszern termékkínálatába, a Maserati Ghibli alá árban és méretben.
Sokan úgy látják, jó lenne, ha a MiTo, a Giulietta és a 4C orrát is meghatározó nagy és rovarszerű lámpák helyett visszatérnének a csíklámpákhoz. Olasz vitruáltunerek, Marco Procaccini és Rosario Dalessandro álltak elő ezzel a látványtervvel, ami egy igen kellemes egyveleg a korábbi Alfák stíluselemeiből. A bordó kocsin az orr az 1962 és 1977 között gyártott Giuliát idézi. Az első lámpa meg mintha a Giugiaro-féle, már ráncfelvarrott 156-osról került volna rá. Az oldalvonal és az első ajtók kilincse a 166-osére hasonlít, a rejtett hátsó ajtónyitó megint 156, a far meg a Giulia Sprint kupé utánérzése. A lámpa egy az egyben onnan ismerős, a középre vitt kipufogó a 75-ösről is kacsinthat.
elölről VW scirocco
hátulról meg semmilyen
kár érte … 🙁
Az egyetlen igazán rossz hír,hogy a FIAT konszern vergődése miatt nem történik semmi előre lépés. Az új kanadai-olasz nagyfőnőktől pedig kitellik, hogy eladja az egészet úgy, ahogy van. Ha a németek ráharapnak (pl. VW), akkor le fog kopni róla éppen az az olasz máz, ami miatt sokan szeretik.
Nekem a farrészen a hátsó lökhárító alja befejezetlennek tűnik!Nem illik bele a képbe!Amúgy az eleje szép!A 159-esnek viszont semmiképp nem lehet az utódja!
Na igen az a baj,hogy a 150es sorozat mindig is nagyon ütös volt formailag és amikor azt hittük nem lehet überelni mindig sikerült rátenniük egy lapáttal. Gondolj a 155re, mennyi ideig csodáltuk, aztán mikor a 156-os kijött, azt hittük ezt nem lehet felülmulni. Na de a 159-es, az igen. A legnagyobb hibája, amit a legtöbben felhoztak ellene hogy nem ment ugy mint ahogy kinézett… (Ami nem is baj,mert igy nem a nyálcsorgato,hanem a megvehetö kategoriába került… Azota a 8c és 4c kivételével nem is tudott még csak hasonloan gyönyörü formáju autoval elöjönni az alfa)
Ez a terv sajnos nem olyan amitöl elájulnánk,igy remélem én is, nem ez lesz a 150-es sorozat uj tagja…..
Az alfának olyannak kell lennie mint egy gyönyörü nönek, csodáljuk szépségét és büszkék vagyunk arra hogy velünk van, cserébe elviseljük a természetét és tudomásul vesszük hogy ha megöregszik a kutyának sem kell már….
Én nagyon remélem , hogy nem bolondultak meg az Alfánál és nem így fog kinézni mert akkor pár év múlva Lancia sorsára jut ez a cég is …
Tényleg szebb volt az előző, bár a hátulja nekem így jobban bejön, sportosabb még a középre tett kipuval is ami önmagában gagyinak tűnik szerintem. Oldalról már erősen lehet érezni, hogy önálló ötlet híján összerakták abból ami van, az az egy szem vonal is csak úgy belefut a semmibe, vagyis az első kerékjáratba. Aztán folytatódik elöl de valahogy nem áll össze. Az első fényszórón változtatni sem kellett volna, az úgy volt szép és egyedi.
Ez a forma úgy xar ahogy van. A 159 formája közel tökéletes volt (kicsit pazarló a térkihasználása, de egy ekkora batárt úgyse érzenénk szűknek, legefljebb testreszabottnak).
Sajna semmi terv sincs, a legvalószínűbb scenario a Dodge Dart rebagdeelése, engem meglepne ha bármit fel tudnának használni a Maseratitól…