Csakis robotváltóval jön a Porsche 911 GT3 RS
Kuplungpedál nélkül fogja árulni a 911-es csúcsmodelljét a Porsche
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Jövőre jön a mostani Porsche 911 legizmosabb verziója, teljesítménye 500 lóerő feletti lesz, de váltója a legfrissebb nyilatkozatok szerint csakis robotizált lehet majd.
Miként a GT3 esetében, az RS-nél sem lesz kézi váltó, a Porsche kizárólag robotizálttal adja majd. Utóbbi már a GT3 esetében is 0,1 másodperccel gyorsabb kapcsolást ígér a többi verzióénál, s az RS-hez állítólag még tovább fejlesztik majd a tengelykapcsolót. A manuális váltó elhagyásának oka nem más, mint a spórolás. A gyáriak szerint ugyanis a vevők zöme kuplungmentesen kéri majd az RS-t is, s a kézi váltó beépítéséhez kellene módosítani a futóművön is egy keveset, ami egészen egyszerűen nem éri meg a fejlesztést. A GT3 RS egyébként a GT3 R-ből ismert elektromos kormányszervót kapja majd meg. Két okból is lázonghatnak így a korábbi, hidraulikus szervós, manuális váltós verziók fanatikusai, a Porsche persze csitít, s ígéri, legalább olyan jó lesz a friss 911 GT3 RS-t vezetni, mint a régit. Így legyen!
Az sem semmi.:-)))
Nem veszek, mert nincs kéziváltós. M5-ös sem veszek, mert abból sincs. Inkább veszek egy Matizt.
Akkor megnyugodtam. Én leszek az első, aki vesz egy ilyet!