Jön a Honda új roadstere, az S660
Középmotoros, 660 köbcentis Honda roadster érkezik
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A korábbi években bemutatott koncepcióautó mostanra vált szériaéretté. Japánban már idén piacra dobják, hozzánk jövőre érkezhet meg.
A japán autógyártó korábbi középmotoros autójának utódjaként mutatkozott be 2011-ben a teljesen elektromos EV-STER koncepció. Ezt követte 2013-ban egy sokkal életszerűbb tanulmányautó, az S660, melyből mára szériaérett változat született. A sportos mini roadster külsejét tekintve nagyon hasonlít a koncepcióhoz, csupán a fényszórókat, a hátsó lámpákat, a hűtőrácsot, és a kerekek dizájnjait módosították némileg.
A 3,4 méter hosszú S660 középmotort kapott, amely 660 köbcentis háromhengeres és turbós, 63 lóerős. A hajtást hatfokozatú kézi vagy CVT automata váltó juttatja el a hátsó kerekekig. A külföldre szánt modellváltozat S1000 néven futhat majd, melybe 1,0 literes turbós benzines kerülhet 100 lóerő feletti teljesítménnyel. A karosszériát is némileg átalakítják, szélesebb lesz és a kerekek méretét is megnövelik.
A Hondát ismerve ez sem lesz vezetési élmény híján annyi bizonyos. Értelmét viszont ezen kívül nem látom 🙂 .
3 henger, 660 köbcenti, turbó…..
Itt most menőmanó beledőlt a kardjába, s3000 belevizelt a konnektorba a többi meg magához nyúlt. Ez itt az armageddon.
Azon sem csodálkoznák, ha a motormodult kitolva fűnyíróként is funkcionálna 🙂
Ha szerencséd van, ilyet találsz az ALDI müzlisdobozában. Játékautó.
inkább legyen 750kg alatti.)))
Remélem nem lesz több 1000 kg-nál