Már csak haknival lehet eladni a Bugatti Veyront
Közeleg a Bugatti Veyron gyártásának a vége
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Bugatti Veyron néven már nem is gyártják a VW által feltámasztott francia márka szupersportkocsiját, de a Grand Sport és a Vitesse kivitelekből még el kéne adni 40 darabot az új modellig.
2011-re sikerült elfogyasztani a Veyron eredeti kupéváltozatából gyártott 300 darabot. A molsheimi székhelyű cég azóta a Grand Sport roadstert és annak változatait készíti, amiből 150 példány eladását tervezték. Új autó bemutatását addig nem várhatjuk, míg ezt a mennyiséget el nem adják, de ma már nem annyira kapós a csillagászati áron kínált szupersportkocsi.
A hátralévő 40 autóval még körülbelül 62,5 millió eurót kéne kaszáljanak, ezért most egy apró trükkhöz folyamodtak. Az Amerikai Egyesült Államokban hétvégenként 20-25 potenciális kuncsaftot autóztatnak meg egy roadshow keretében. Ebben benne van a közúti próba és természetesen egy erre alkalmas zárt reptéren csapatás is. Ettől azt várják, hogy a hátralévő mennyiséget egy éven belül ki tudják árulni, aztán jöhet a Veyron utódja. De ha ez nem jönne be, akkor még eladhatják a dubaji rendőrségnek is a portékát. Persze ez csak vicc, a Bugatti alapvetően minden autóját külön megrendelésre készíti, azok specifikációját a leendő vevő igényeihez igazítva.
Valahogy nagyon hülye hangvételű a cikk. Nyilván van a piacnak egy limitje és ez befektetés, nem olyan hogy három év múlva veszi a következő Golját vagy 3erét, valami kell amiért még egyet vesz a tulaj a meglévő mellé.
Mellesleg a Porsche is megtapasztalta a kereslet szűkösségét a tervezett 1500 Carrera GTvel, aztán nem szenvedtek tovább 1270 után.
Azért a bemutatóautót nem szívesen venném ilyen autóból. Láthatott egyet s mást 🙂
Mustang13
Csak a dubai a vicc, a többi komoly.
Nemsokára az E-Up és E- Golf is turnéra indulhat…
Azért meglepő lett volna, ha ilyen amatőr módon próbálja eladni a Veyront a VW konszern.