Nagyjából 90 centit vágtak ki az autóból, a hosszúság három méteresre csökkent (Forrás: Carscoops)
Ízig-vérig Európának szánták a Ford Fiestát, az 1976-ban megjelent típusból csak a 2008-ban érkezett hatodik nemzedék jutott el az Egyesült Államokba. A 3,95 méter hosszú ferdehátú őshazájában is aprónak számít, hát még a tengerentúlon. Az autó a tulajdonosának így is túlságosan nagynak bizonyult, ezért egész egyszerűen kivágott belőle nagyjából 90 centit.
Két főnek ideális, de senki se akarjon középre ülni, az ott a kézifék és a sebességváltó helye, még ha van is háttámla (Forrás: Carscoops)
A Fordot egész érdekesen raktár össze, a felül a B-oszlopig gyári a tető, ezzel párhuzamosan alul már a hátsó ajtó küszöbrésze fut. A keletkezett nyílást az első ajtók zárják, amiket úgy kellett átalakítani, hogy illeszkedjen hátsó sárvédőhöz. A tákolás tovább folytatódik, a tető első fele magasabban fut, mint a csomagtérajtó, ezért egy fekete betét takara el a keletkezett lépcsőt és a kis oldalablak helyét. Az első ülések távoztak a Fiestából, helyét a hátsó pad vette át. Mivel kellett a hely a kéziféknek és a váltókarnak, a középső ülőlapot kivágták, viszont a háttámla és a fejtámla a helyén maradt.
A Smart Fortwo méretű Fiestát 1.6 literes szívómotor mozgatja, a súlyról nincs információ, de szinte biztosan kevesebbet nyom egy tonnánál (Forrás: Carscoops)
A gnóm Fiesta eladó, a különlegessége dacára nem is drága, a 2011-es autóért átszámítva 1,8 millió forintot kérnek, ami megegyezik a gyári kivitelek árával. A tulajdonos nem pusztán szórakozásból csonkította meg a kisautó, hanem a lakóautó mögé kötve hurcolta szerte az országban.
Praktikus extra a dönthető anyósülés, amit a hátsó sor hozománya, érdemi csomagtér található hátul (Forrás: Carscoops)