Még laposabban áll a szélvédője, de azért még így is bőven szögletes az új Jeep Wrangler ezen a fantomrajzon (forrás: topspeed.com)
Akár már 2017 végén megismerhetjük, hogyan fest valójában az új Jeep Wrangler, amelyet 2018-ban dobnak piacra. Egészen biztosan nem számíthatunk olyan drasztikus változásra, mint például a
Cherokee esetében. Megmaradnak a merevtengelyek és az alvázas felépítés, a masszívabb és könnyebb karosszéria viszont alumínium elemeket is tartalmaz majd. Nyolcfokozatú automataváltó, négyhengeres turbómotor és az indulásokat segítő szerény hibridrendszer éppúgy szóba került a 2018-a Jeep Wrangler kapcsán, mint egy pickup kivitel. Kellenek is az újdonságok, hiszen két év múlva már évi kétmillió autót kíván világszerte eladni a Jeep.
A rövid változat mellett továbbra is várható hosszú kivitel az új Jeep Wranglerből
A Chevrolet – GMC márkák nem egy kategória, mint a Fiat – Lancia….
A GM-nek is ott van a Chevrolet Silverado és a GMC Sierra – ezek is egymás elöl halásszák el a vásárlókat, nem?
Egyébként a Wrangler egy vérbeli terepes, a Ram viszont nem: el is jutottunk oda, hogy nem egy célközönséghez szólnak.
Egyszerű, házon belül teremtene konkurenciát a RAM-nek.Még ha teljesen nem is egyezne a vevői kör, egyik venné el a másiktól a vásárlókat.
Egy pick-up változat piacra dobása óriási ötlet lenne, nem is értem, eddig miért nem készült ilyen. Ha ránézünk az amerikai eladási listák élére, mit látunk? F150, Silverado, Ram… Egyszerűen lehetetlen ezeket még csak megszorongatni is. A műfaj megingathatatlan népszerűségről tanúskodik, valószínűleg azért, mert mindenre használható, univerális eszközök, munkagépek ezek. A Jeep Amerikában Top 10-es szereplő eladási számok terén, és ha pick-uppal rukkolnának ki, nem nehéz megjósolni, hogy még feljebb lépnének a listán.
Korábban a régi CJ-ből volt afféle “pick-up” változat, a Scrambler:
[url]https://www.google.hu/search?q=jeep+scrambler&biw=931&bih=610&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwia6_Xl7v7NAhWJuhoKHV9TDIcQ_AUIBigB[/url]