Kombijával az exkluzív német konkurensekkel versenyezne a Jaguar
Angliában néhány napja rendelhető az XF-hez a tavasszal
bemutatott új alapmotor, és a márka vezetői a piacra lépéssel egy időben megerősítették, hogy hamarosan kiadják az autó család- és csomagbarát kombiváltozatát. Ezzel a lépéssel a cég a főként német konkurensei, az Audi, a BMW, illetve a Mercedes-Benz által uralt középkategóriás kombitortából szeretne egy szeletet kihasítani.
A Team Sky profi kerékpároscsapat alakulása óta a Jaguarral dolgozik, ők is nagy hasznát vennék az új kombinak
Utolsó kombikarosszériával is készülő típusuk az X-Type volt, és bár azzal nem arattak hatalmas sikereket, bíznak abban, hogy a nagyobb népszerűségnek örvendő XF alapjaira épülő puttonyossal már tényleg szembeszállhatnának az A6 Avant, az 5-ös Touring, illetve a "T-betűs" E-osztály modellekkel. Egyelőre nem tudni pontosan, hogy állnak az XF kombi fejlesztésével, de egy illetékes úgy nyilatkozott, hogy Ian Callum (a Jaguar főtervezője) ezúttal valami különlegesre készül, így karakteres, magabiztos kiállású formát várhatunk.
A mostantól kapható 2,2 literes négyhengeres turbódízel teljesítménye 190 lóerő, maximális nyomatéka 450 Nm, és nyolcfokozatú automata, ZF váltóművön keresztül hajtja az XF hátsó kerekeit. Az autó 8,5 másodperces 0-100 km/h-s ideje különösen jónak mondható, hatótávja pedig start-stop rendszerének és 5,4 l/100 km-es kombinált fogyasztásának köszönhetően ezer kilométer körül alakul.