2014 óta szerepel a kínálatban a Vitara aktuális generációja, de a népszerűsége töretlen
Elöl keressétek a lényegi változásokat, hiszen ott már első pillantásra is feltűnő az új lökhárító és a hűtőmaszk, amelyektől kicsit robusztusabbnak tűnik a Vitara. A korábbi függőleges díszbetéteket egy vízszintesen futó krómcsík váltja, míg a kerek ködlámpatesteket is száműzték a lökhárítókból. A színpalettán az indigókék az egyik újdonság, ami csak kéttónusú fényezésként kapható a fekete tetővel, míg az egyszínűek között a titánszürke a friss szereplő. Így öt-öt kéttónusú és egyszínű fényezés közül vihetik haza a kedvencüket a vásárlók.
Bent a 9 colos érintőképernyő az újdonság, amin már fut az S-Crossból ismerős Suzuki Connect, ezzel távolról is lekérhetők információk az autóról. Emellett adott a vezeték nélküli okostelefonos kapcsolódás is az autóban, valamint olyan extrákkal is felvértezhető a friss Vitara, mint a nagyra nőtt panorámatető.
Nem maradt el a vezetőtámogató rendszerek frissítése sem. Öt funkció újult meg: a vészfékasszisztens, a fáradtság érzékelő, az adaptív tempomat, a sávtartó és a táblafelismerő, utóbbi együtt dolgozik a sebességtartóval. Motorfronton az 1,5 literes ful hibrid és az 1,4 literes, turbós négyhengeres, lágy hibrid szerepel a palettán. Arról viszont még nincs információ, hogy a ráncfelvarrás mekkora drágulással jár együtt.
Kár, hogy csak frissítés mert az idén egy új Vitara érkezését jósolták.
A Grand Vitara jobban fogyna, nem is értem miért nem azt gyártják Esztergomban?
Bizonyára azért, mert azzal nem felelnének meg az Euro6 szabványnak. A Jimny is azért került ki az európai kínálatból, pedig azt úgy vitték, mint a cukrot.