Nem kell tovább várni, itt az új Mercedes-Benz E-osztály
Kiszivárgott képeken az új Mercedes-Benz E-osztály
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A várakozásnak megfelelően az új Mercedes-Benz E-osztály, mintha a nagyobb S és a kisebb C elemeiből lenne összegyúrva. Mégis egyedi, és új.
Már a Detroiti Autószalonra időzített bemutató előtt megjelentek a vadonatúj, W213 kódú Mercedes-Benz E-osztály fotói. Korábban már láthattuk több képen a belterét, de most már egészben, azaz a külsővel együtt megnézhető. A hivatalos információk még nem jelentek meg róla, de már most keringenek róla eddig meg nem erősített adatok. Ezek szerint az új széria tengelytávja 65 milliméterrel lett nagyobb, így 2939 mm. A kocsi teljes hossza 43 millimétert gyarapodott, így a feltételezés alapján a képeken látható E-osztály 4923 mm hosszú. A tudatos tervezés eredménye a kimagasló aerodinamika, az alaktényező 0,23 Cw - igaz, ez sem hivatalos szám még, de ígéretes.
Az új E külseje a modern Mercedesek összes ismertetőjegyét magán hordozza, de kell egy kis idő, mire az ember egyedi részletet tud kiszúrni rajta. Jellegzetesek a hátrahúzott formájú fényszórók, ott a régi márkajellegzetességnek számító különálló hűtőmaszk és a lökhárítóba két jelentős méretű levegőbeömlő is jutott. Természetesen a hátsó lámpák is LED-esek, és közéjük, illetve a dupla kipufogó közé is került egy krómozott díszcsík.
A képeken megjelenő 220d változat a bevezetéstől elérhető lesz, és a német autós lapok szerint egy teljesen új, kétliteres, négyhengeres turbódízel motor fogja hajtani 195 lóerővel. Az új spórmasina állítólag képes lesz 3,9 literes vegyes fogyasztásra. Az 200-as alap benzines is új, szintén négyhengeres motort kap, de ennek teljesítményéről még nincs pletyka sem. Ezeknél érdekesebb lesz a 350e változat, ami plug-in hibrid hajtásláncot kap. Idővel jön még gyengébb dízel, erősebb V6-osok, és lesz AMG változat is. A hivatalos technikai információk meg a nemzetközi bemutatóval egy időben lesznek publikusak.
“Ja tényleg jó hogy mondod, a Cadillac vagy a Lincoln modelljeire nem is gondoltam, csak az európai riválisokra. :-(”
Bizony, bizony, mivel róluk nem szabad ám megfeledkezni:
[url]https://www.google.hu/search?q=lincoln+continental+2016&client=opera&hs=7ND&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjFtdfU75fKAhXHFSwKHQPQBfwQ_AUIBygB&biw=1152&bih=767[/url]
[url]https://www.google.hu/search?q=cadillac+cts+2016&client=opera&hs=0js&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiYk5P675fKAhUCiywKHXdxBOsQ_AUIBygB&biw=1152&bih=767[/url]
Na, legalább az Infinitiről azért pozitívan vélekedsz:)
Bla-bla-bla
Ja tényleg jó hogy mondod, a Cadillac vagy a Lincoln modelljeire nem is gondoltam, csak az európai riválisokra. 🙁
A Lexus sosem volt a szívem csücske, mivel tényleg olyan iparos munkának tűnik, viszont egy Infinity az azért mutat valamit. 🙂
Látom, karvaly módjára sikerült lecsapni erre is – elmagyarázom a babszemnyi agyadnak: a Mercedes nagy múltú cég – tehát a régi tradíciókhoz vissza tud bármikor nyúlni, és ezt szemmel láthatóan meg is tették a mostani, nagyobb kategóriájú modelljeiknél. Újra visszataláltak önmagukhoz – egy nem is olyan kis kitérő után.
A Lexus – mivel ’89 óta létezik – nem rendelkezik nagy hagyományokkal, így ők más szemszögből kénytelenek megközelíteni a műfajt – jövőbe mutató megoldásokkal, design-nal próbálnak érvényesülni a piacon. Nagy tradíciók híján nyilván más utat kellett találniuk.
A felsőbbrendűség meg egy tipikusan német sajátosság, amit az autóikkal is gyakran sugallni akarnak a világ felé. A japánokban ez nincs meg.
Ugyulu-bugyulu, kicsi Kempi, megértetted? Ugye, meg? Most pedig itt a cumikád – nehogy megedd:)
Azért óvatosan, évek óta a BMW csinálja a legjobb Mercedeseket, és ők még most jönnek az új modellel. De szerintem most ők is átnézik a projektet, hátha van mit csiszolgatni rajta…
[i]De szerintem a japánok ezt tudatosan nem “építették be”, mert egyszerűen más szemszögből közelítik meg a prémiumságot.[/i]
Jaj :-(((
Bér én óvatos lennék az ilyen kijelentésekkel, mert pl. a Cadillac vagy a Lincoln modelljeit nem ismerjük, de lehet, hogy most igazad van. Nekem az egyik szemem sír, a másik nevet – hosszú kihagyás után újra Merci a Merci, viszont Audis irányba halad az egyes modellek megkülönböztethetetlenségét(jesszus, de hosszú szó:) illetően. Most jöhetnék a Lexus GS-sel, de abból hiányzik a “fűszer” – egy tökéletes iparosmunka, de hiányzik belőle a felsőbbrendűség sugárzása, amiben a Merci mindig is jó volt. De szerintem a japánok ezt tudatosan nem “építették be”, mert egyszerűen más szemszögből közelítik meg a prémiumságot.
Elkészült az új mérce a kategóriában, a Mercedes feladta a leckét mindenkinek. Aki számára pedig öregúras, az vegyen AMG-verziót. 🙂
Azért talán szót érdemelt volna az a tény is , hogy az E osztályban mutatkozik be a Mercedes LED lámpák 3. generációja szóval az új E ben ha valaki megrendeli a Multibeam LED lámpát az fejlettebb mint a most futó S osztályban lévő LED egység … [url]http://steeringnews.com/wp-content/uploads/2015/05/Mercedes-Benz-second-generation-Multibeam-LED-technology.jpg[/url] [url]http://techcenter.mercedes-benz.com//media/filer_public/2014/10/21/multibeam_additional-info_748x421.jpg[/url] . Szerintem ez idáig az egyik legszebb 4ajtós merci az S osztály valahogy túl kihívó és nem túl harmonikus a lefelé görbülő élekkel .A C pedig a rövid csomagtartó fedél miatt picit bénának tűnik C oszloptól hátrafelé … persze ízlések és pofonok …
Pedig rengeteget fiatalodott a Merga formanyelve az elmúlt években.
Nem vagyok mercedes rajongó,valahogy nem az én világom. Nekem túl komoly ,túlságosan öregurasan elegáns. Én jobb szeretem a fiatalosabb autókat. Ettől fügetlenül szép lett az autó.
Mint a C és az S nem legjobban sikerült szerelemgyereke, mindazonáltal a képe alapján így is remek autónak tűnik, Ha a svábok is nyáron kezdik modellévet akkor a svédek helyében kezdenék aggódni. Aki pedig 5ert akart venni, annak is most jó világ lesz 🙂 (pedig már eddig sem volt rossz 🙂 [url]http://autossagok.blog.hu/2015/02/12/a_kinalat_legjobb_mercedese [/url]).