Látványban hozza a lényeget a 3008 GT kivitele, alapból más színű a tető, de akár oldalával is bicolor karosszériát is kérhetünk, a kerekek pedig 19 colosak
Igenis SUV-nak kell nevezni az
új Peugeot 3008-at. Kinőtte a sehová se tartozó, ugyanakkor rendkívül praktikus előző karosszériát, és kapott egy szép új, a jelenlegi divatnak megfelelő SUV-öltönyt. Igaz, ami igaz, jól mutat! Egészen kívánatos lett az új 3008, de már ismerjük egy ideje, most a sportosabb verziót mutatták be, a 3008 GT-t. Híresztelések voltak már róla korábban, hogy érkezik, GTi-t vártunk, de sajnos nem kaptuk meg, annyira azért nem eresztették el. A GT viszont inkább tűnik csupán egy felszereltségi szintnek, mint külön modellnek.
Alul felül lapított kormány, hasonló, de picit sportosabb az alapverziónál, rajta a GT logóval. Több helyen Alcantarát és Nappa bőrt használtak a beltérben
Új motort ugyanis nem kapott, a csúcs 2,0 literes dízellel szerelik, amivel az alap 3008-at is kérhetjük. Mondjuk 180 lóerős, ami bőven elég egy jó csapatáshoz. Főleg a hatfokozatú EAT6 automata váltóval. A kormány mögötti váltófülekkel is kapcsolgathatunk, ha betesszük manuális fokozatba a váltót, de ez a funkció sem különb az alap 3008-tól. Ami viszont a GT sajátja, hogy alapból LED-esek az első fényszórók és más színű a tető, illetve a karosszéria két tónusú is lehet. Csak a GT-hez érhető el a látványos 19 colos felniszett is. Bentre kapott néhány kiegészítőt, például a kormányra egy GT logót, de több felületet is Alcantara, illetve Nappa bőr borít. Érkezett még mellé a GT Line nevű csomag is, ami minden látványelemet tartalmaz a 19 colos kerekeken kívül, helyettük 18-asokat kap, a motorja viszont lehet akár a legkisebb is. Párizsban a májusban bemutatott alapverzió és a két sportosabb 3008 is látható lesz, nagyjából egy időben pedig az értékesítés is megkezdődik.