Lebukott az új olasz négyajtós
Kémfotón az álruhás kis Maserati
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Először fotózták le a nemsokára érkező új Maserati kislimuzint, mondjuk a képek csupán egyvalamiről árulkodnak.
Rég nem titok, hogy eladásai fellendítése érdekében bővíti modellpalettáját a Maserati - legutóbb a szuperkönnyű és szupergyors GranSportról, korábban turbómotor fejlesztéséről és arról számoltunk be a Fiat-csoport - egyik - prémiummárkájával kapcsolatban, hogy - a piaci trendnek megfelelve - dízelmotort is kaphat a szigonyos márka új kislimuzinja. Az a felső-középkategóriás szedán, amelynek tesztpéldányáról először készítettek kémfelvételeket a szemfüles fotósok.
A carscoop.blogspot.com oldalon hozott Carpix-féle képek arról mondjuk semmit nem árulnak el, hogyan is nézhet majd ki az A6-os Audi, az 5-ös BMW és az E-osztályos Mercedes-Benz leendő ellenfele, hiszen a próbagép karosszériája a jelenlegi, nyugdíj előtt álló Quattroporte luxusszedáné. A turpisságra kiváltképp az első kerékjáratnál derül fény - remekül látszik, hogy a kerék nincs középen, azaz a rövidebb padlóra nagy a ruha...
Míg a Quattroporte következő generációjának a premiere már jövő januárban esedékes, a bizonyos helyeken Levante néven emlegetett kistestvér csak 2013 végén vagy 2014 elején mutatkozhat be hivatalosan. A várhatóan nem csak 8, hanem 6 hengeres motorokkal is szerelt "Levante" minden bizonnyal bőséges ereje 8 sebességes ZF automata váltón át jut majd a hátsó tengelyre.
Míg a Quattroporte következő generációjának a premiere már jövő januárban esedékes, a bizonyos helyeken Levante néven emlegetett kistestvér csak 2013 végén vagy 2014 elején mutatkozhat be hivatalosan. A várhatóan nem csak 8, hanem 6 hengeres motorokkal is szerelt "Levante" minden bizonnyal bőséges ereje 8 sebességes ZF automata váltón át jut majd a hátsó tengelyre.
5-6 cm lenne a két autó tengelytávja között, de a nyomtáv stimmel?
Ez nem inkább egy “megjárdázott” quattroporte, amin kereket cseréltek?