Belesimul a karosszériába az új elskő lökhárító, Euro 5-ösök a dízelek
Jobb minőségű hűtőrács, prémiumabb varrású bőrkárpit – szerencsére nem csak ilen változásokra terjed ki a Nissan X-Trail szabadidő-autó modellfrissítése. Az új első lökhárító a karosszéria szerves részévé teszi a műanyag elemet, és kis mértékben Cw 0,36-ról Cw 0,35-re javítja a légellenállási együtthatót – igaz ebben a segítségére van az immár teljesen burkolt padló. A hétköznapok során ehhez hasonlóan egyáltalán nem érezhető változás, hogy ezentúl 10 mm-rel hosszabb az első túlnyúlás. Látható lesz, de csak oldalról, hogy opcionálisan már 18 colos felnikkel is rendelhető az autó, a hátsó lámpákban szükség esetén felvillanó LED-ek tájékoztatják a mögöttes forgalmat az X-Trail megújulásáról. A külső finomítások mellett a belső térre is nagy figyelmet fordítottak.
Jobb minőségérzet az utastérben, és 10 mm-rel nagyobb lábtér a második sorban
Az A oszlop környezetében immár jobban összehangolják a műanyagok színét, ezáltal sokkal jobb lesz a minőségérzet. Jobb minőségű műanyagokat használnak, az első ülések áttervezett támlája 10 mm-rel növeli a második sorban utazók lábterét. A fűtésrendszer a jövőben gyorsabban képes majd meleget, illetve hideget csinálni az utastérben, ehhez kapcsolódóan a kesztyűtartó már nem csak hűthető, de akár fűthető is. A vezető a korábbinál egyértelműbben leolvasható műszeregységnek is örülhet, a két nagy analóg óra között új multifunkciós kijelző található. A dízelmotorok új befecskendező fúvókákat kaptak, így már teljesítik az Euro 5-ös előírásokat is, a kézi kapcsolású váltóknak módosították az áttételezését, az automatikusnál csökkentették a belső súrlódást. A hivatalosan Párizsban bemutatkozó modellfrissítés még az idén megérkezik Magyarországra is.