A Gripz tanulmányautó vonalai alapján valóban ilyen Juke-külsővel kellene megbarátkoznunk? (Forrás: omniauto.it)
Finnyáskodás helyett, érdemes visszaemlékezni a
jelenlegi Nissan Juke fogadtatására, és látni, hogy a már hatodik éve piacon lévő típusból manapság is évente több mint 100 ezer példány kel el világszerte. Így vált ez a divatteremtő, extravagáns kis crossover a Nissan egyik legfontosabb típusává. Érdemben nem is módosítottak a megjelenésén, sőt a Citroën palettáján is feltűnt azóta néhány típus a Juke jellegzetes fényszóró-elrendezésével. Innen nézve, még annyi módosítás is sok lehet a Juke-vásárlók szemszögéből, mint amennyit az olasz autós magazin grafikája sejtet.
Az
új Nissan Micrával közös padlólemezre épül a
következő Juke
A jól értesültek szerint 2017 második felében érkező új Nissan Juke állítólag egyliteres, háromhengeres alapmotorral érkezik majd, és persze nem hiányzik a turbófeltöltős 1,6 literes, valamint az 1,5-ös dízel sem. Az igazi nagy durranás viszont a bő száz lóerős hibrid modell lehet, amelyben a benzinmotor csak hatótávnövelőként üzemel majd. További újdonságot jelenthet a Nissannál nagy hagyományokra visszatekintő 360 fokos kamerarendszer, illetve a vezetési adatokat rögzítő, beépített „fekete doboz”.
Jobb lenne, ha az olasz látványterv helyett inkább a Nissan Kicks jönne hozzánk Juke-utódként?
Eleje szep, hatulja pedig egy Lancia Ypsilon.