Négyajtós, négyüléses, 3,7 méter hosszú, a 2009 őszén megjelent Revolte tanulmányautóra épülő modell lesz a legkisebb DS
Mai divat szerint vélhetően marad a kétszínű fényezés a gyártásban is
Nem új keletű
hír, hogy lefele bővül a Citroën prémiumos, DS-sorozata. A DS3 és a DS4 után a DS2 következik, a 2009-es Frankfurti Autószalonon megismert, 2CV, azaz
Kacsa ihlette Revolte tanulmányautó alapjain. Ügyes fogás, hiszen köztudott, némi múltidézéssel jelentős felár kérhető egy kisautóért is – jól mutatja ezt a Fiat 500 vagy a Mini is. A 3,7 méteres, vászontetős négyajtós, négyüléses lesz, tanulmányként jó eséllyel már az idei Frankfurti Autószalonon megjelenhet, de a szériagyártásra kész verzióval minden bizonnyal megvárja a Citroën a sajátjuknak nevezhető, 2012 őszén esedékes Párizsi Autószalont. A DS2 kínálatában állítólag már megjelenik majd egy BMW-vel közös fejlesztésű, háromhengeres turbós benzines (akár 110 lóerős) motor, a már ismert 1,4 literes HDi turbódízel pedig 4 l/100 km alatti vegyes fogyasztási értéket ígér. A legkisebb DS-modell természetesen az eddigieknél kedvezőbb áron, 12 ezer euró, azaz 3,3 millió forint környékén várható – 2012 végén.
Minden bizonnyal megmarad a nyitható vászontető, az ajtók fajtája és a beltér dizájnja azonban jó eséllyel változhat