Kecsesebb és nagyobb kell legyen, mint az 5 Touring
Mi volt eredetileg a 6-os BMW? Négyüléses, kétajtós, igazi utazókupé a hetvenes évek derekán, hát persze, hogy cápaorral. És mi lett belőle 2003-ban? Chris Bangle egyedi dizájnját magán hordozó, szintén kétajtós, négyüléses utazókupé vagy vászontetős kabrió. A modellpár tavaly lépett új, második modern, harmadik valahai generációjába, s még tavaly év végén mutatkozott be a Mercedes-Benz által már 2004-óta csócsált, pontosabban meghódított négyajtós-limuzin szegmensbe is beleharapó Gran Coupe négyajtósként. A fényűző limuzint nemrégiben már
itthon is vezettük, s
némi elemezés után arra jutottunk, hogy a kategória legígéretesebb, de egyben legmagasabb árú versenyzője, azaz a kompromisszumot nem tűrő, illetve igénylő vevők választása.
Szemből a négyajtóssal egyező, de oldalról rögtön felismerhető, sokkal praktikusabb kialakítású lehet a 6 Touring
Hogy nekik a közeljövőben puttonyos, a Mercedes-Benz által a nemrégiben bemutatott
Shooting Brake CLS-sel képviselt kombi karosszériát keresve se kelljen lemondaniuk a BMW-ről, hamarosan a 6-os is megjelenhet Touring néven, azaz a puttonyos BMW-modellektől megszokott elnevezéssel és kialakítással - legalábbis a szingapúri, 34 esztendős Theophilus Chin monitor mögötti autómanipulátor szerint.
A
fotók számítógépes grafikák Chin gépéről származnak, gyári információ egyelőre nincs, ám pletyka annál több, s teljesen logikus is lenne, hogy a BMW nem csak a négyajtós kupé, hanem az arra épülő kombi műfajából se maradjon ki, s ha így lesz, állítólag 4,4 literes, dupla turbós V8-as, 560 lóerős, 680 Newtonméter nyomatékú M sportverzió is készülhet a 6 Touringból.