Lejár a tavalyi! Ki vesz új pályamatricát?
Január 31-én lejár az éves matricák érvényessége
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Ahogy az már lenni szokott, január 31-én lejár az éves e-matricák érvényessége, lehet venni az újat - drágábban.
[kepallobal=415492]40 ezerről 42 980 forintra emelkedett az éves matrica ára. A pótdíjak is nőttek, bár a fizetési határidő 30 napra hosszabbodott. Személyautóra pl. 14 875, azon túl 59 500 Ft a pótdíj[/kepallobal]
A magyarországi gyorsforgalmi úthálózat igénybevételéhez szükséges éves e-matricák érvényességi ideje – a korábbi évek gyakorlatának megfelelően – a tárgyévet követő január 31-ig tart - olvastuk az autopalya.hu oldalon. A 2011-ben vásárolt éves jogosultságok tehát 2012. január 31-éig, kedd éjfélig élnek. Az érvényességi időszak január 31-ig történő kiterjesztése azt a célt szolgálja, hogy az úthasználóknak elegendő idejük legyen az új e-matricák megvásárlására.
Az Állami Autópálya Kezelő Zrt. 2011-es eladási adataiból kiderül, hogy az autósok összesen mintegy 232 521 darab éves e-matricát vásároltak a társaság ügyfélszolgálatain és viszonteladói hálózatának pontjain, ami 2 százalékos csökkenésnek számít a 2010-es esztendőhöz képest.
Az éves e-matrica mellett a megszüntetett négynapos változat értékesítési mutatója is 4 százalékos csökkenést mutat az előző évhez viszonyítva, a hetiből ugyanakkor 11 százalékkal, a haviból pedig 7 százalékkal fogyott több. Az adatok összesítése alapján elmondható, hogy a járművezetők 2011-ben 1 százalékkal kevesebb, borzasztó drága úthasználati jogosultságot vásároltak.
Az Állami Autópálya Kezelő Zrt. 2011-es eladási adataiból kiderül, hogy az autósok összesen mintegy 232 521 darab éves e-matricát vásároltak a társaság ügyfélszolgálatain és viszonteladói hálózatának pontjain, ami 2 százalékos csökkenésnek számít a 2010-es esztendőhöz képest.
Az éves e-matrica mellett a megszüntetett négynapos változat értékesítési mutatója is 4 százalékos csökkenést mutat az előző évhez viszonyítva, a hetiből ugyanakkor 11 százalékkal, a haviból pedig 7 százalékkal fogyott több. Az adatok összesítése alapján elmondható, hogy a járművezetők 2011-ben 1 százalékkal kevesebb, borzasztó drága úthasználati jogosultságot vásároltak.
“a megszüntetett négynapos változat értékesítési mutatója is 4 százalékos csökkenést mutat az előző évhez viszonyítva, a hetiből ugyanakkor 11 százalékkal… fogyott több”
Fogadok, az illetékes elvtársak ebből is azt a következtetést vonják le,hogy az no lám, az embereknek jobban megéri a 11 napos…
én már megvettem. nem tudok jobbat kifizettem ezeknek a szemét állatoknak