Begyújtja rakétáját a Brabus Genfben
Itt a Brabus újdonsága: Mercedes S-osztály Rocket 900
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Mercedes-Benz S 65 AMG alapjaira épül a Brabus Rocket 900-asa, melyet a Genfi Autószalonon mutatnak be a nagyközönségnek.
A múlt héten már beszámoltunk arról, hogy a Brabus komoly módosításoknak vetette alá a S 63 AMG Coupét, most pedig a nagytestvér S 65 AMG került sorra. A Genfi Autószalonon debütáló hófehér fenevad a Rocket 900 nevet viseli, amely arra utal, hogy az autó 900 lóerős teljesítményt produkál. A V12-es 6,3 literes duplaturbós blokk nyomatéka 1500 Nm, melyet 1200 Nm-ben korlátoztak, hogy szavatolni tudják a megbízhatóságot. A kamionnyi teljesítmény és nyomaték hétsebességes automataváltón keresztül jut el a hátsó kerekekig.
A Brabus módosítása után az S 3,7 másodperc alatt futja meg a 0-100 km/h sprintet, amely 0,6 másodperccel rövidebb, mint a széria 630 lóerős és 1000 Nm nyomatékú 65 AMG gyorsulása. 200 km/órára 9,1 másodperc szükséges, a végsebesség pedig elektronikusan 250 km/órában van korlátozva. A 900 lóerős rakéta városban 17,1, városon kívül 8,6, vegyes használatban pedig 11,9 litert fogyaszt 100 km-en.
Ha hivatalosan szedik ki az elektronikai korlátozást él a motor garancia ugyanis semmi köze nincs hozzá elvégre nem a motor fordulatszám szabályzás tiltást iktatják ki . Egyébként picivel több mint 1 millió forint az ára ennek a műveletnek a Merci szalonban és kapsz róla papírt vagy eleve így rendeled meg a kocsit … Az elektronikai korlátozást ami jelenleg 250 km6h többek közt azért is vezették be mert elterjedtek a téli gumik amit Németeknél mindenki használ télen viszont ott rengeteg helyen lehet menni annyival amennyit bír a kocsid … viszont a téli gumi kb 250km/h ig szavatolt hogy nem robban szét . Ergo a gyár ezzel védi magát a szétrobbanó gumik okozta balesetektől … aki kiszedeti az okkal teszi . Egyébként meg aki megvesz egy közel 80 milliós kocsit az pont leszarja hogy kifizet még 1 milliót erre a kis elektronika módosításra …
Ilyen kocsit nyilván iszonyat gazdag olaj sejkek vesznek, akiket pont nem érdekel, hogy mennyi a kocsi végsebessége, mert úgyse ül bele, akárcsak a többi 100 hasonló árú autójába. Akinek tényleg annyi pénze van mint a szemét, az nyilván csak mosolyog azokon a kispolgárokon, akik úgy próbálják közölni a világgal, hogy mennyire nagy emberek, hogy rohannak (a kis pénzük után) a német autópályán. Ezen a szinten nem azzal bizonyítanak az emberek, hogy milyen kocsijuk van…
Amúgy meg a teljesítmény az egy dolog, de 250 fölött nem biztos, hogy megfelelő tapadása van az autónak (nyilván ennek van), valamint valszeg azt se akarja a gyártó hogy olyan hírekben szerepeljen az autója mint nemrég egy Lamborghini, mert sokaknak az jön le hogy az autó nem elég jó, és nem az, hogy egy olyan úton vezette egy amúgy is pancser ember, ami 130 km/h-ig van kalibrálva, és nagyobb sebességnél már el lehet róla pattanni. Ha az a Lambo be lett volna korlátozva 250-nél, valszeg nem a roncstelepen lenne most.
Továbbá probléma lehet maga a gumi is, így is magas sebességindexű abroncs kell rá, tehát ha maga a gumira a gyártó nem ad W-s vagy annál nagyobb jelölést, akkor az autógyártó fel se teheti az autóra úgy, hogy az autó végsebessége meghaladja a gumi sebességindexét.
Hát igen, aki ilyet vesz annak illene kiszedetni a tiltást belőle. Mert elég ciki érzés lehet, amikor mész a 900 lóerős autóddal végsebességgel az Autobahn-on, és levillognak a belső sávból… 😀
Hát, hogy pénzért ki tudd iktatni azt az elektronikai tiltást, amiből adódik hogy elveszti a motorgaranciát! Legalább is más oka nem igazán lehet egy 900 lóerős autót lekorlátozni! De franc se tudja 🙂 🙂
250 a vége, és 400ig van benne az óra.. minek? Ennyi erővel egy suzukiba is lehetne 300-as óra.