Erősebb, élesebb GT-R-t dob piacra a Nissan
Ismét frissül a Nissan GT-R
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Húsz lóerővel erősebb, lendületesebb, precízebb lesz a Nissan összkerékhajtású sportkocsija.
Folyamatosan csiszolgatja négykerék-hajtású sportkocsiját, azaz a GT-R-t a Nissan, s a jövő évi változat is erősebb, gyorsabb, merevebb, pontosabb lesz elődjénél.
A motorteljesítményt 523-ról 542 lóerőre emelik, 3200 és 5800 1/min között rendelkezésre álló maximális nyomatéka pedig 630 Nm-re nő, ráadásul hatfokozatú váltója is finomabban és csendesebben kapcsol. Ugyan 315 km/h körüli végsebessége nem változott, de
Alacsony és közepes fordulaton gyorsabban reagál a motor, nyomatéka is ennek megfelelően gyorsabban épül fel, míg a teljesítmény-növekedés főleg nagy sebességnél érezhető. Megerősítették a karosszériát, különösen a hátsó motortartó bakoknál és a tűzfal környékén, ami jó hatással van a kezelhetőségre és a tapadásra.
A jobbkormányos GT-R-ekben cseles, aszimmetrikus felfüggesztéssel biztosítják a vezetővel töltött autó tökéleset egyensúlyát: a bal első felfüggesztésben merevebb a rugó, míg a hátsó felfüggesztésben alacsonyabbra helyezték a jobb oldali lengőkar alsó bekötési pontját. Ezáltal a Nissan bejelentése szerint pontosabban érezhető a kormány, kényelmesebb az autó, és stabilabb a kanyarokban.
A motorteljesítményt 523-ról 542 lóerőre emelik, 3200 és 5800 1/min között rendelkezésre álló maximális nyomatéka pedig 630 Nm-re nő, ráadásul hatfokozatú váltója is finomabban és csendesebben kapcsol. Ugyan 315 km/h körüli végsebessége nem változott, de
0-100 km/h-s gyorsulása már csak 2,8 másodpercet vesz igénybe!
Alacsony és közepes fordulaton gyorsabban reagál a motor, nyomatéka is ennek megfelelően gyorsabban épül fel, míg a teljesítmény-növekedés főleg nagy sebességnél érezhető. Megerősítették a karosszériát, különösen a hátsó motortartó bakoknál és a tűzfal környékén, ami jó hatással van a kezelhetőségre és a tapadásra.
A jobbkormányos GT-R-ekben cseles, aszimmetrikus felfüggesztéssel biztosítják a vezetővel töltött autó tökéleset egyensúlyát: a bal első felfüggesztésben merevebb a rugó, míg a hátsó felfüggesztésben alacsonyabbra helyezték a jobb oldali lengőkar alsó bekötési pontját. Ezáltal a Nissan bejelentése szerint pontosabban érezhető a kormány, kényelmesebb az autó, és stabilabb a kanyarokban.
Ha multimilliomos lennék, csak is ezt vennék. Meg persze mást is, de ezt az autót mindenképpen.