Hét autó, amiből Év Autója 2015 lehet

Íme az Év Autója 2015 díj döntősei

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Szűkítette listáját az Év Autója díj zsűrije. Mostantól már csak az kérdés, hogy a döntőbe jutott hét modell közül melyik lesz majd az Év Autója 2015.

Míg a mai napig több mint 30 autó versengett még az Év Autója 2015 díjért, mostantól csupán 7 modell, a döntősök sorrendjén kell töprengeniük a zsűritagoknak. Az idén jelölt 31 újdonságból a BMW első fronthajtású modelljének számító 2-es Active Tourer, az egyedi Citroën C4 Cactus, az új Ford Mondeo, a Mercedes-Benz C-osztály, a Nissan Qashqai második generációja, a Renault Twingo harmadik kiadása és a Volkswagen Passat B8 verseng még a díjért.
Hirdetés

Hazánkat Csikós Zsolt (Totalcar) és Gajdán Miklós (Autómagazin) képviseli a nemzetközi bizottságban. A zsűritagok február 27-én délig kell leadják végső pontlistájukat, valamint az azt alátámasztó érvrendszert. Ezt követően a Genfi Autószalon nyitása előtt, annak előcsarnokában, március 2-án délután jelentik majd be a végeredményt, hirdetik ki, hogy mely modell viselheti az Év Autója 2015 címet.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 23:25
    Permalink

    Twingo vagy Cactus.

    A többi teljesen érdektelen. Konkrétan ha a dögunalmas porszívófej elejű Passat nyeri, vagy az elcseszett Aston Martin imitátor, turi butik belsejű Mondeo, akkor vége van a világnak.

    A Peugeot 308 nem volt rossz tavaly, összességében nagyon jó kocsi, vezettem, csak a franciagyűlölők fikázzák, akik sosem ültek benne.

  • 2017.10.28. at 23:25
    Permalink

    Az a baj szerintem a rusnya Mondeo vagy a még ízléstelenebb Passat fog nyerni kiindulva a tavalyi győztesből… a “gyönyörűséges” 308-asból… pfuj!

  • 2017.10.28. at 23:25
    Permalink

    Jó! A Passat és a Mondeo azonos kategória és nem mondható prémiumnak. Még a C osztály fér bele a kalapba. A Twingo a BMW és a Citroën (némi fenntartással) lényegében folytonos előd nélküli autó agyártóknál. Én közülük választanám valamelyiket. Ez azonban csak a járatlan út tiszteletének szól. Így nálam a sorrend Twingo, Cactus, BMW 2-es AT. De a Renault-t csak második autónak tudnám elképzelni. Így nem teljes értékű. Igaz abban a produkcióban érdekes, szerethető darab. A Cactus nagyon előre mutató, főleg a sűrített levegős változat, de kissé igénytelen, spórolós a kivitelezés, viszont dizájnban jeles. A BMW viszont nagyon jó autónak tűnik, csak nem egy új koncepció úgy általában, mindössze a gyártónál. A többiről is el lehet mondani több jó dolgot is.

  • 2017.10.28. at 23:25
    Permalink

    Ebből a hétből nehéz lesz választani. Mindegyiknek megvan a maga értéke. De más karakterek és más célcsoportnak készültek. Itt fennáll az “almát a körtével” esete.

Vélemény, hozzászólás?