Dízelhibrid luxusbatár a láthatáron
Ilyen Range Rover se volt még soha
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Nem csak tömegcsökkentéssel, de egy dízelhibrid verzió bevetésével is igyekszik takarékoskodni az új Range Rover.
Új hír, hogy a több mint 170 országban várhatóan már idén forgalmazásba kerülő negyedik nemzedék nem csak hagyományos benzin- és dízelmotorral, hanem jövő év közepétől bizonyos európai és ázsiai piacokra hibrid hajtáslánccal is készül, mégpedig a Jaguar és a Land Rover által közösen fejlesztett dízelhibrid technológiával. Ez 3,0 literes gázolajost plusz egy, a váltóba épített villanymotort jelent lítium-ion akkumulátoros energiaforrással. A rendszer összteljesítménye 337 LE, a 100-as sprintidő 7,4 mp, CO2-kibocsátása állítólag csak 169 g/km, ami mesés 6,4 l/100 km-es vegyes fogyasztásnak felel meg.
Nem tunik fel hogy a Saab-ot is ez menti meg..
Vagy semmi…..
A vicc inkább te vagy ezekkel az ovodás megnyilvánulásaiddal.
haggyuk már tepere bömbölő vényóc vagy turbódezső való nem ijen terep hibrid priusz. vicc ez az elektromosság mánia. rázza meg a 220 aki tervezte