Megmutatjuk az összes új Lancia modellt
Így fest majd a Lancia új kínálata
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Thema, nyitott és normál Flavia, Grand Voyager, új Delta és Ypsilon - nálunk nincsenek titkok, megmutatjuk az összes új Lancia modellt.
Kockázatos fába vágta a fejszéjét a FIAT vezetősége, amikor úgy döntött, hogy javarészt a friss szerzemény Chrysler modelljeire alapozza a közeljövő Lancia modelljeit. A hajdanán szebb napokat látott olasz márkának voltaképpen a léte függ e piaci manőver kimenetelétől, és a vevőket bizony nem fogja érdekelni, hogy a FIAT ezzel a trükkel mennyit spórolt. Hogy a magunk részéről mást ne mondjunk, egy olyan semmihez sem fogható formavilágú modell után, mint amilyen a Thesis volt, elkel a bátorság a Chrysler 300C átemblémázásához. Igazából a Flavia és a Grand Voyager sem más, mint egy-egy átértékelt amerikai típus, és az eredeti olasz vonalat csak a nemrég leleplezett, FIAT 500-alapú, immáron ötajtós Ypsilon, valamint a FIAT Bravo-rokon Delta viszi tovább, amely a korábbi függőleges pálcázású hűtőmaszk után mostantól vízszintesre vált.
[i]“de a többi ízléstelen amerikai szemét…”[/i]
Ha lennének információid arról, hogy milyen paraméterekkel (karbantartási költségek, megbízhatóság, stb. és mit adnak cserébe tulajdonosának) rendelkeznek pl. a 2005-től forgalomba került személyautók az USA-ban, akkor nem mondanál ilyet.
Összességében lényegesen “jobbak”, mint az európaiak…
A delta jól sikerült, de a többi ízléstelen amerikai szemét…
Ezek már nem igazi Lanciák.
Nekem mondjuk nagyon bejön a gengszterstílusú régi 300c,csak a belseje nem az igazi,de kívül vagány.De kétségkívül nem Lancia stílus,nem is olasz,ez világít róla.
Sebring és a 300c felújításakor már jelen volt a Lancia is, tehet jelentősen igényesebbek mint korábban. Elég csak megnézni az autók belsejét. Nem véletlenül lett elegánsabb a 300 a korábbi gettójárgány helyett!
Ki tudja…Akár még sikerülhet is,majd a jövő eldönti.A lényeg egyelőre,hogy talpra álljon a márka.De ehhez elsősorban versenyképes ár kellene,meg persze sok reklám,mert anélkül nem fog menni.Most a Giuliettát is reklámozzák erősen,eddig nem nagyon volt jellemző az Alfára pedig,legalábbis nálunk.