Minimális álcázással bukott le a Tesla Model X
Idén debütálhat, már most látható a Tesla Model X szabadidő-autó
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Hol máshol, az Egyesült Államokban kapták lencsevégre a legújabb Tesla modellt, a Model X szabadidő-autót.
Az amerikai Tesla-rajongók és tulajdonosok klubja, azaz a Tesla Motors Club a márka kaliforniai központja közelében kapta lencsevégre a már alig álcázott, csupán fényszórójánál és hátsó lámpájánál maszkolt, idén forgalomba kerülő Tesla Model X szabadidő-autót.
A márka többi modelljéhez hasonlóan teljesen elektromos modellen vélhetően az utolsó simításokat végzik, utasteréből még semmi sem látható, ugyanis a fekete autó üvegei is igencsak sötétre fóliázottak voltak. A Model X a hírek és a tervek szerint az idei év végén debütálhat, funkcionális, tágas utastérrel, a márkától megszokottan dinamikus menetjellemzőkkel és persze emissziómentes üzemmel. A Model X ugyanazon akkumulátor-rendszereket kínálhatja majd, mint a már általunk is próbált, s nagy népszerűségnek örvendő Model S, alapból 60, opciósan 85 kWh-s lítium-ion telepeket kaphat. Villanymotorja (ami alapból csak hátsó) 380 lóerős, a 85 kWh-s modellhez opciós Performance kivitel már (221 lovas) első és (470 lóerős) hátsó motort, 691 lóerős összteljesítményt, így összkerékhajtást is ad. Biztos, hogy a Model X három üléssorral és hétüléses utastérrel is elérhető lesz és állítólag még a koncepciómodelljén bemutatkozott felfelé nyíló, "Falcon Wings" szárnyas ajtórendszer is gyártásba kerülhet.
A márka többi modelljéhez hasonlóan teljesen elektromos modellen vélhetően az utolsó simításokat végzik, utasteréből még semmi sem látható, ugyanis a fekete autó üvegei is igencsak sötétre fóliázottak voltak. A Model X a hírek és a tervek szerint az idei év végén debütálhat, funkcionális, tágas utastérrel, a márkától megszokottan dinamikus menetjellemzőkkel és persze emissziómentes üzemmel. A Model X ugyanazon akkumulátor-rendszereket kínálhatja majd, mint a már általunk is próbált, s nagy népszerűségnek örvendő Model S, alapból 60, opciósan 85 kWh-s lítium-ion telepeket kaphat. Villanymotorja (ami alapból csak hátsó) 380 lóerős, a 85 kWh-s modellhez opciós Performance kivitel már (221 lovas) első és (470 lóerős) hátsó motort, 691 lóerős összteljesítményt, így összkerékhajtást is ad. Biztos, hogy a Model X három üléssorral és hétüléses utastérrel is elérhető lesz és állítólag még a koncepciómodelljén bemutatkozott felfelé nyíló, "Falcon Wings" szárnyas ajtórendszer is gyártásba kerülhet.