Egyedi, zöld szín és kristálylámpa
Meglepetések helyett inkább az Insightnál már bevált technikát használja a Honda Jazz Hybrid, amelyet a Párizsi Autószalonon lepleznek le a japánok. Az IMA rendszer jelen esetben 1,3 literes benzinmotort és fokozatmentes automatikus váltót jelent, pontos műszaki részleteket – lóerő/nyomaték, menetteljesítmények – majd a leleplezéskor jelentenek be. Addig is annyi ismert egy kiszivárgott japán prospektus alapján, hogy hazájában a szabványos szerint 3,33 l/100 km-es átlagfogyasztást ér el a Jazz Hybrid. A technika ugyanaz lesz nálunk is, a mérési metódus azonban eltér, ezért mifelénk pár deci eltérés lehet a hivatalos értékben.
Teljesen új az orr, csak a hűtőrács egyedi a Hybrid változaton
Az ülések alá rejtett akkumulátorok és az egyéb, új részegységek miatt (CVT váltó rásegítő elektromotorral) 1130 kg-ra emelkedik a Jazz tömege, de még így is sokkal könnyebb fő vetélytársainál. Kívülről is könnyen felismerhető lesz a legkevésbé környezetszennyező változat, a két fényszóró közötti hűtőrács-betétje is egyedi lesz a hátsó kristálylámpákkal együtt. Az eddiginél lágyabb vonalvezetésű első lökhárító az új első sárvédőkkel együtt várhatóan az összes 2011-es Jazz sajátja lesz, hiszen a hibrid változattal együtt életének félidejéhez érkezett a japán kisautó, itt az ideje a modellfrissítésnek.