Honda sportautó – 4,76 l/100 km fogyasztással
Honda CR-Z a Mugen műhelyből
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A korábbi rajzok után itt az első hivatalos videó a Honda hibrid sportautójáról, a Mugen CR-Z kupéról. Úgy tűnik, a CR-X méltó utódot kapott a gyárilag tuningolt változat képében.
Sokan előre temették a Honda CR-Z kupét, lévén a pörgős benzinmotort nem helyettesíti majd a hibrid hajtáslánc, és a CR-X-hez mérten csak a formai hasonlóság lesz a jellegzetes az ék alakú karosszériák között. Erre a jóslatra voltaképpen rácáfoltak az első tesztek, de ez szerencsére nem zárta ki annak lehetőségét, hogy a japánok igazi méregzsákot varázsoljanak a modellből. Type R kivitel helyett viszont a gyárhoz közel álló Mugen tuningműhely vette kezelésbe az autót, és így született meg a Mugen CR-Z, amelynél megtartották az 1,5 literes, négyhengeres benzinmotort, de feltöltéssel 200 lóerőre növelték a teljesítményt. Pontos adatokat még nem közöltek arról, milyen tempóra képes a módosított karosszériával, futóművel és erősebb fékkel rendelkező kupé, de a fogyasztására büszkék az alkotók. Takarékos ECO használattal 4,76 l/100 km az átlag, míg Sport üzemmódban plusz három literrel, 7,7 literre emelkedik az étvágy - őszintén szólva még ez utóbbi érték is barátinak tűnik.
Na igen ez gép már jónak tünik…méltó a Hondához…szemben a nagyon drága és halovány teljesitményű alapgéptől…!!!
mit nem adnék ha egyszer beleülhetnék egy Mugen által átalakított Hondába 😀